Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gotlandsvarning – ställ in era möten!
-
Gotlandsvarning – ställ in era möten!
Publicerad av jesper-b på 16 augusti, 2014 vid 12:15Första riktiga proggen på ett tag. Söndag kväll till fredag morgon. Och vi som just kommit in i verklighetens professional-liv. BOKA AV, STÄLL IN, PACKA SURFMOBILEN, DRA och ha sjukt kul denna kommande sensommarvecka med 20gradit vatten, vågor upp till 3 meter och en massa skön vind från sidan (typ)!
/JB
gamberg svarade 10 år, 2 månader sedan 14 Medlemmar · 29 Svar -
29 Svar
-
Nu lovar finnen upp till fyra (4), jag repeterar, fyra (!!!!!) meter…….
-
Du kommer att få segla tills du får skavsår i rövhålet. Jag har sålt allt jag äger. 🙂
Boxarna?..
-
@Svenne 726352 wrote:
Du kommer att få segla tills du får skavsår i rövhålet. Jag har sålt allt jag äger. 🙂
Boxarna?..
but why?
har du fått trillingar eller…?
-
En grej bara, jag har ALDRIG fått skavsår ” i rövhålet” av att vågsegla… Hur lyckas du med det Svenne?
/JB
-
Varför får jag inte 4m i Siljan? Får ju va glad med 4m/s o inte kan man komma loss annars hade det blivit västkusten. Jaja får väl gå ut i garaget och bygga bräda istället.
-
Jag vet en dalmas som med glädje tar sig från trakterna kring Siljan för en tvådagars på Gotland. Sätt dig i bilen bara, det är värt det!
-
Jag hade gärna gjort det, var nere i veckan. Ner måndag morgon, Apelviken på em. Vidare till Vilshärad sov i bilen segla fm, hem på tis em. 120 mil. Lätt värt det. Problemet är att jag behöver barnvakt till 3 barn (inte trillingar) om jag ska komma loss nu. Fixar du det kommer jag.
-
Vill bara poängtera att jag är Skåning inte dalmas, har bara hamnat lite på avvägar.
-
Aj då, alltid svårt att få ihop surf och familj. Sitter hemma idag av samma skäl. Imponerande roadtrip du gjorde, och lätt värt det som sagt!
-
Skåne eller Dalarna fick du trillingar eller femlingar…
-
Svenne, jag kan ge en snabbkurs i hur man använder en förlängare, du verkar fått det om “bak”foten. Föredrar du sdm eller rdm?
/Mackan -
Konstig tråden blev – nu sitter jag på färgan med en kaffe. Ingen stress, inget stök, bara en lite lätt kittlande känsla i magen. En massa lyxproblem som vilket spot morgonsurfet ska avnjutas på… Tror jag vet vart jag ställer kursen med Humlan. Tur jag ställde in alla möten i morgon. Det blir bra det här.
/JB
PS: Inte för sent. Det går en färga strax före lunch i morgon.
-
Jeppe, jag är inte avundsjuk… ! Ta nån våg åt mig med! Jag hoppas på att nåt spot här i närheten kan bjuda upp! Svårt att komma loss heldagar i början av veckan…
/Mackan -
Alltså…det blir ju svårt att hämta på dagis kl 15.00 om man åker till Gotland…
Logga in för att svara.