Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gotlandsvarning – ställ in era möten!

• Gotlandsvarning – ställ in era möten!

Publicerad av jesper-b på 16 augusti, 2014 vid 12:15

Första riktiga proggen på ett tag. Söndag kväll till fredag morgon. Och vi som just kommit in i verklighetens professional-liv. BOKA AV, STÄLL IN, PACKA SURFMOBILEN, DRA och ha sjukt kul denna kommande sensommarvecka med 20gradit vatten, vågor upp till 3 meter och en massa skön vind från sidan (typ)!

/JB

gamberg svarade 10 år, 2 månader sedan 14 Medlemmar · 29 Svar
  • 29 Svar
  • jesper-b

Medlem
    16 augusti, 2014 vid 23:35

Nu lovar finnen upp till fyra (4), jag repeterar, fyra (!!!!!) meter…….

• svenne

Medlem
    16 augusti, 2014 vid 23:48

Du kommer att få segla tills du får skavsår i rövhålet. Jag har sålt allt jag äger. 🙂

Boxarna?..

• sailortrash

Medlem
    17 augusti, 2014 vid 06:59

@Svenne 726352 wrote:

Du kommer att få segla tills du får skavsår i rövhålet. Jag har sålt allt jag äger. 🙂

Boxarna?..

but why?

har du fått trillingar eller…?

• jesper-b

Medlem
    17 augusti, 2014 vid 07:22

En grej bara, jag har ALDRIG fått skavsår ” i rövhålet” av att vågsegla… Hur lyckas du med det Svenne?

/JB

• svenne

Medlem
    17 augusti, 2014 vid 07:42

@Jesper B 726360 wrote:

En grej bara, jag har ALDRIG fått skavsår ” i rövhålet” av att vågsegla… Hur lyckas du med det Svenne?

/JB

Men nu kommer du att kunna segla så mycket. Asså fatta vad du kommer att segla!

• bjorn-daniels

Medlem
    17 augusti, 2014 vid 08:44

Varför får jag inte 4m i Siljan? Får ju va glad med 4m/s o inte kan man komma loss annars hade det blivit västkusten. Jaja får väl gå ut i garaget och bygga bräda istället.

• robin

Medlem
    17 augusti, 2014 vid 09:00

Jag vet en dalmas som med glädje tar sig från trakterna kring Siljan för en tvådagars på Gotland. Sätt dig i bilen bara, det är värt det!

• bjorn-daniels

Medlem
    17 augusti, 2014 vid 09:07

Jag hade gärna gjort det, var nere i veckan. Ner måndag morgon, Apelviken på em. Vidare till Vilshärad sov i bilen segla fm, hem på tis em. 120 mil. Lätt värt det. Problemet är att jag behöver barnvakt till 3 barn (inte trillingar) om jag ska komma loss nu. Fixar du det kommer jag.

• bjorn-daniels

Medlem
    17 augusti, 2014 vid 09:11

Vill bara poängtera att jag är Skåning inte dalmas, har bara hamnat lite på avvägar.

• robin

Medlem
    17 augusti, 2014 vid 09:16

Aj då, alltid svårt att få ihop surf och familj. Sitter hemma idag av samma skäl. Imponerande roadtrip du gjorde, och lätt värt det som sagt!

• sailortrash

Medlem
    17 augusti, 2014 vid 13:08

Skåne eller Dalarna fick du trillingar eller femlingar…

• fjant

Medlem
    17 augusti, 2014 vid 17:34

Svenne, jag kan ge en snabbkurs i hur man använder en förlängare, du verkar fått det om “bak”foten. Föredrar du sdm eller rdm?
    /Mackan

• jesper-b

Medlem
    17 augusti, 2014 vid 18:23

Konstig tråden blev – nu sitter jag på färgan med en kaffe. Ingen stress, inget stök, bara en lite lätt kittlande känsla i magen. En massa lyxproblem som vilket spot morgonsurfet ska avnjutas på… Tror jag vet vart jag ställer kursen med Humlan. Tur jag ställde in alla möten i morgon. Det blir bra det här.

/JB

PS: Inte för sent. Det går en färga strax före lunch i morgon.

• fjant

Medlem
    17 augusti, 2014 vid 18:34

Jeppe, jag är inte avundsjuk… ! Ta nån våg åt mig med! Jag hoppas på att nåt spot här i närheten kan bjuda upp! Svårt att komma loss heldagar i början av veckan…
    /Mackan

• sailortrash

Medlem
    17 augusti, 2014 vid 18:36

Alltså…det blir ju svårt att hämta på dagis kl 15.00 om man åker till Gotland…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gotlandsvarning – ställ in era möten!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.