Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gött i Beerlanda!!

• brynge

Medlem
    19 juli, 2005 vid 22:55

Svar till:

Ser på GPS-plotten att du var nere i Store Uddviken ett par svängar. Är det inte seglingsförbud där mellan 1/4 och 31/8?

Har själv funderat på att dra dit eftersom jag behöver träna gippar och gärna skulle ha lite lagom djupt under fötterna så jag slipper vattenstarta vid varje vändning.

[/ QUOTE ]

Ööööhh, kanske skulle kollat mitt sjökort istället för att lita på vad GWC säger. 1/4 till 30/6 är det som förbudet gäller.

/b

• Knatte

Gäst
    21 juli, 2005 vid 18:22

Jag använder en Garmin Etrex (Den gula varianten)
    Du kan se toppnoteringen och medelfarten (men det är medelfarten på allt du göra frown.gif )
    Typ snackar med folk, justerar segel osv. så just medelfarten den är inte så användbar. Kostnad ca 1500-1600 kr.
    Men tror att det är lika bra att slå till på Foretrex enligt Novice’s råd. Du har bättre (större) display och ev. lite mer fartanpassade funktioner.

• surfmats

Medlem
    22 juli, 2005 vid 07:06

Tack för tipsen (båda). Blir nog en Foretrex tror jag…
    /
    Mats smile.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gött i Beerlanda!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.