Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Gött med fett Anna!
-
Gött med fett Anna!
Publicerad av pepa på 28 maj, 2004 vid 04:50Såg najs ut i 4+!!! Gött med långt osså! Men fan du skulle inte avskräckt med så dyra priser…
anonym-anvandare svarade 20 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Ingen sådandär häcker som bandade det och kan fixa upp det på ftp:n?
/Freddan
-
sorry, men dom hade klippt det så att det lät rätt extremt.. Jag sa tex inte att jag hoppar 10-15 meter, utan att man kan.. Motsvarande m priserna
-
fean anna va har du nu sagt för dumma grajor? man kan ju köpa dö billia grejer å¨internöt
-
Programmet går i repris på måndag 18:05
Kropp & själ TV4+ // anders -
Skitfränt Anna!
Jag börjar bli sugen på att prova!
MVH/// Den inbitne windsurfaren
-
grymt PR för dig!!!!! har du satt nån handlepass än?? jag har fortfarande inte satt mobe än trots träning
-
Gött, då gjorde det något gott då om vindsurfarna blir omvända
Hengo, nä har inte satt air passen än.. har ju typ inte kört efter venezuela heller, bara suttit och väntat på att få köra 8 min på ett antal tävlingar, men snart I hope! Är grymt sugen!
mer PR på eurosport på fredag… -
hehehe, kropp och själ??? Vad är det för “extremsport” ni håller på med egentligen? Vad blir nästa stopp, mitt hem och min trädgård, antikrundan eller kanske bingolotto?
Peace
-
Va fan! Det var ju jag och göran Kropps tjej som var med, det är väl rätt extremt bara det
-
Svar till:
hehehe, kropp och själ??? Vad är det för “extremsport” ni håller på med egentligen? Vad blir nästa stopp, mitt hem och min trädgård, antikrundan eller kanske bingolotto?
Peace
[/ QUOTE ]
min tradgard rockar fett
Logga in för att svara.