Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gött med vind i SA:)

• jeppo_f

Medlem
    31 januari, 2007 vid 09:30

Stämmer bra, Sunset igår var riktigt nice! Inga feta vågor, men det kommer på fredag. 4.5 meter, 13 sekunder intervall. Yeah! Bara att hoppas på att vinden levererar lika bra, annars blir det lite jobbigt.

Skickar med en bild från gårdagens förmiddagssurf på Sunset…

/jeppo

• kelso

Medlem
    31 januari, 2007 vid 19:14

Tja, klart man måste visa brydarna den mjuka fina sidan:)hehe

• danneman

Medlem
    31 januari, 2007 vid 20:36

Fan va jobbigt med revbenet har ju själv lyckats pricka in ett spräckt reben på 2 av mina 3 surfsäsonger! kan ju säga att köra vågor e ingen hit med en spricka dessutom tar det ju minst 2 månader för det att läka vanligtvis. så det e bara att bita ihop å köra..eller åka hem så hakar du på till Yaque i mars! hehe!

Jeppe har du ingen dagbok/hemsida?
    Ps. ja sa ju att det inte kommer blåsa haha haa!

• jeppo_f

Medlem
    2 februari, 2007 vid 08:23

@DanneMan 362905 wrote:

Fan va jobbigt med revbenet har ju själv lyckats pricka in ett spräckt reben på 2 av mina 3 surfsäsonger! kan ju säga att köra vågor e ingen hit med en spricka dessutom tar det ju minst 2 månader för det att läka vanligtvis. så det e bara att bita ihop å köra..eller åka hem så hakar du på till Yaque i mars! hehe!

Jeppe har du ingen dagbok/hemsida?
    Ps. ja sa ju att det inte kommer blåsa haha haa!

Vi har lagt upp en dagbok pa http://navdev.appello.se/travel men eftersom det inte har blivit sa mycket surf ar det inte sa mycket action i den. En del fina waves finns dock till beskadande.

Nasta gang jag aker hit skall freestylegrejjerna med. Hade blivit mycket mer surfat da.

Och krya pa dig Kelso! Har hort att revben laker snabbare om man dricker mycket ol pa Cubana…

/jeppo

• tdk

Medlem
    2 februari, 2007 vid 14:24

@Kelso 362886 wrote:

Tja, klart man måste visa brydarna den mjuka fina sidan:)hehe

Word!

Rock on Kelso dude! Hälsa Fidde å Mini John!!

• kelso

Medlem
    2 februari, 2007 vid 19:44

Yeeeehhhaaa. Snart e det party time:) softa livet e mitt.. nu kan jag andas utan att det gör ont:) yiipppiii.. Sidan e uppdaterad…..
    Ha det fett i det kalla landet långt där borta!

• kelso

Medlem
    10 februari, 2007 vid 18:26

Uppdaterat var det här!

• callep

Medlem
    10 februari, 2007 vid 18:50

äntligen!!!

• kelso

Medlem
    5 mars, 2007 vid 21:22

Tja!
    En sista uppdatering… Vi avslutade kungligt.. Go-Kart å Wake boarding. Blev en hel del sånt när vinden sviktade. Bara å se fram emot nästa resa nu:)

• philippos

Medlem
    5 mars, 2007 vid 21:42

Verkar som ni fick en del bra dagar där på slutet iaf. Gött!

/ Filip

KELSO IN SA ;D

• kelso

Medlem
    6 mars, 2007 vid 10:11

Haha, så där är kläderna:) De måste ju va grymma:) Ja vi hade det fint. Vi synes!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gött med vind i SA:)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.