Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gott nytt… 2008? (nyheter är _min_ drog…)
-
Gott nytt… 2008? (nyheter är _min_ drog…)
Oregistrerad svarade 17 år, 3 månader sedan 32 Medlemmar · 74 Svar
-
@tobhed 374589 wrote:
JP PRO III är årsmodell 2007 – finns redan i shopen t.om
http://www.jp-australia.com/2007/index.php?id=288Aha just det, slalomkillarna ligger ju efter – eller de kanske är dom som är i fas… :smirk:
-
Många rejsprylar kör numera inte en produktcykel på 12 månader, utan 18 och tom 24 månader…
-
HOT FIRE, NS ICE??, NP Alpha kanske
Kan vara diony som seglar, tyckte mig se att han bytt till Mistral/HOTQuattro
JP
Naish Session
Gaastra Manic (Ser ut som Force 06!)
MS Legend
Mistral joker
-
Quatro med twinser! Undrar om de kommer introducera det i produktion eller om det “bara” är en vanlig custom?
/Magnus
-
@Mag 375866 wrote:
Quatro med twinser! Undrar om de kommer introducera det i produktion eller om det “bara” är en vanlig custom?
/Magnus
Tror det är Kaulis bräda…
Kauli hann tydligen (bevis saknas fortfarande) före Boujmaa med pushloop into forward. Men Boujmaa har iaf 5 fenboxar…
[IMG]http://bp1.blogger.com/_czUfPbJKZic/Rh3flLRuxtI/AAAAAAAAAbQ/HKa7DiUCK9s/s400/cp0001.JPG[/IMG] (större bild) -
Bilder på den nya 2008 simmer-sails XLEX hittar ni, som vanligt på:
aloha
arnie -
Xflex såg väldigt bra ut, såg jag ett riktigt fönster oxå? Vore kanon, jag gillar inte x-ply mitt i blicken i vågor.
Vad säger du arnie, kan man köra X-flex 5.3 på en 400 rdm? Väger 75. Detta för att klara mig med max två master på resor…
-
detta måste väl vara nått nytt eller?
cool bräda..
NP expression?? -
Fler bilder på kommande Hot Sails Maui Fire (5.3’a på bilderna som togs på ett Superfreak-event i Holland i helgen som gick)
-
@Vinta_Kestrel 378911 wrote:
Fler bilder på kommande Hot Sails Maui Fire (5.3’a på bilderna som togs på ett Superfreak-event i Holland i helgen som gick)
Verkar det inte vara väldigt lång bom på¨det för att vara 5.3. jag tycker iaf att det ser ut så. Annars är det riktigt fint att titta på iaf. Är det även lite mera buk i det jämfört med SO!??
-
Det enda Jeff sagt är att Fire kommer vara som SO ’07 men lite krispigare.
Logga in för att svara.