Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Gotta love it!

• Gotta love it!

Publicerad av _frippe_ på 5 oktober, 2009 vid 19:40

Denna söndag gick av på många ställen i Sverige enligt foton jag sett. Vi höll till på Gotland och fick en fantastisk surfdag. Inte så stora vågor som jag sett på andra bilder men det kändes bra, ca tvåmeters brytande och ibland lite till räcker för mig. Vi körde 3.7/4.0 hela dagen, först ett tvåtimmarspass och sen efter lunch ca två timmar till på vattnet i två etapper.

Vinden var inte rakt från sidan men inte långt ifrån och detta tillsammans med ganska fina linjer gjorde att jag hade en av mina bästa surfdagar någonsin. Det var nog en kombination av dom fina förhållandena och att jag hade riktigt bra stäm. Som mest klämde jag ut sex bottensvängar på en våg och jag småler fortfarande när jag tänker tillbaka på denna dag![IMG]https://blogger.googleusercontent.com/tracker/6416145959767133518-8843913587503244822?l=life-of-frippe.blogspot.com[/IMG]

Mer…

_frippe_ svarade 15 år, 1 månad sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Gotta love it!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.