Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gottskär idag..

• Gottskär idag..

Publicerad av tdk på 4 maj, 2004 vid 12:11

Blir jag ensam vid gottskär idag???? Det är ju inga dunderförhållanden, men abstinennsen är på topp…..

basse svarade 20 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • freerider_swe

Medlem
    4 maj, 2004 vid 12:26

jag testar fagervik….mellan rågelund och stråvalla..sticker från Jobbet nu

• the_novice

Medlem
    4 maj, 2004 vid 13:14

Drar nog till Askim, verkar just nu ligga på SSO 8m/s och det kan funka där…

• tdk

Medlem
    4 maj, 2004 vid 13:18

Har campingen öppnat??? Eller åker du ill hovås??

• the_novice

Medlem
    4 maj, 2004 vid 13:29

Jäklar!!! tänkte inte på campingen, det har ju gått bra hela våren men dem öppnar kanske i maj (och stänger bommen). Ibland kan man ju få komma in ändå fast man kommer ju inte ända ut till Marholmen. Hovås är nog inte så kul SSO och det var även en låst grind när jag var där sist.
    Försöker nog med marholmen ändå annars får det väl bli fenknäckar fiskebäck…

• basse

Medlem
    4 maj, 2004 vid 13:52

Torkelstorp fungerar fin fint på SSO!! Hade åkt ner men skall på derbyt!!!

Förresten… är det någon som skall ut innan jobbet imorgon?? DMI ser ju lovande ut på morgonen!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gottskär idag..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.