Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gottskär imorgon lördag
-
Gottskär imorgon lördag
Publicerad av anonym-anvandare på 2 december, 2005 vid 23:46Tja
Jag drar nog dit om det inte känns för sjukt kallt i luften.
Kelsojalla svarade 18 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Funderar på att dra till Torkels, blåser väl inte så mycket ännu men prognosen ser ju hyffsad ut. Enligt onsala är det väl ca 2 grader i luften, bara hälften så varmt som i torsdags…
-
Fan va gott du ligger i Kelso dude! Själv har man ju inte varigt ute sen den 15/11… Krockar med jobbet hela tiden.. MEN nu är det bara 2 månader å 17 dagar kvar till Elyaque!! Fan va vi ska rocka!!!
Vilket datum va det du kom ner förästen??
-
TJENARE RAMBO-MANNEN
Yea, snart är det dags för riktigt surf. 26:e februari blir det Längtas såååå sjuuuukt mycket. Yea, vi kommer rocka så hårt!!!! Så kul att det är så mycke sköna surfer-dudes som åker ner, hela Beerlanda locals
Ha det sjukt bra
Kelso -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst3 december, 2005 vid 10:40Hallå sucker!
Ja de var då fan va du surfar din gammle pungbjörn, å fan va du ser dåligt TDK som RAMBO
yaman gött gäng där nere, for sureRocka på sucker, Rambo som inte har surfat sedan 15/11
-
Ja faen va surt med ostlig vind var på väg i morse men det såg ju kasst ut! e jävligt sugen nu!
Ps, har inte gett upp hoppet om decemberSurf än dudes
Satan vad man längtar till 20 februari! -
Tja
Jag lär ju få kolla synen. Var vid gottskär och kollade men det var för sunkigt. Jag har inte heller gett upp ännu.
Kelso -
Va fan Dan the man. Har du gått å blivigt lika mycket toffel som John nu eller?? Eller inte fått tillbaka datorn??
-
Var vid Torkels och blötte ned mig lite, ingen vind och jäkligt kallt…
-
Ge inte upp ännu boys, december brukar bjuda på några hårdvinds dagar från sydväst Jag vet
/Jalla (veteran )
Logga in för att svara.