Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Gottskär / torkelstorp idag fredag ?
-
Gottskär / torkelstorp idag fredag ?
Posted by nn4an_mike on 3 juni, 2005 at 10:31Tja … E det nån som e sugen på att dra ner idag…. har en plats i bilen
rusiak replied 19 years, 6 months ago 6 Members · 9 Replies -
9 Replies
-
e det ingen från gbg som vill rippa idag ???? det blåser ju 8 på onsalamätaren… sitter ni och har tekalas med pensionärsföreningen eller ??!! komigen nu…
-
jo… det e sant… men man kan inte spara sig… bara surfa olika mycket… förstörd blir man ändå..
-
Okej … jag skiter i att kita idag… berätta vart ni har det där tepartyt … så tar jag med egen mugg och fika … inom kort säljer jag även alla mina drakar… sporten har ju dött ändå… ingen som vill åka längre, det e ju läskigt eftersom det regnar .. man kan ju bli blöt, och då kan man ju bli förkyld… Bridge e mycket säkrare..
Ha det gott
MickeObservera att jag inte sysslar med personangrepp, jag går steget längre och ägnar min åt att angripa alla generellt.. samtidigt dessutom .. det sparar tid
Ber om ursäkt på förhand för detta utbrott, men tristessen e fullkomlig.
-
Faen, det regnar så mycket att vinden är i form av spridda luftbubblor…
nic
-
Varför gnäller du i stället för att sticka ner och surfa? Du har ju bil och allt? Man kan faktiskt surfa ensam.
/Johan
-
ho ho, häng på till Varberg i helgen i stället för att gambla bort pengarna!
/alex
Log in to reply.