Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gottskär / torkelstorp idag fredag ?

• nn4an_mike

Member
    3 juni, 2005 at 12:09

e det ingen från gbg som vill rippa idag ???? det blåser ju 8 på onsalamätaren… sitter ni och har tekalas med pensionärsföreningen eller ??!! komigen nu…

• adde

Member
    3 juni, 2005 at 12:15

Dom kanske spar sig till helgen. 15 m/s i varberg!

/adde

• nn4an_mike

Member
    3 juni, 2005 at 12:16

jo… det e sant… men man kan inte spara sig… bara surfa olika mycket… förstörd blir man ändå..

• nn4an_mike

Member
    3 juni, 2005 at 12:38

Okej … jag skiter i att kita idag… berätta vart ni har det där tepartyt … så tar jag med egen mugg och fika … inom kort säljer jag även alla mina drakar… sporten har ju dött ändå… ingen som vill åka längre, det e ju läskigt eftersom det regnar .. man kan ju bli blöt, och då kan man ju bli förkyld… Bridge e mycket säkrare..

Ha det gott
    Micke

Observera att jag inte sysslar med personangrepp, jag går steget längre och ägnar min åt att angripa alla generellt.. samtidigt dessutom .. det sparar tid laugh.gif

Ber om ursäkt på förhand för detta utbrott, men tristessen e fullkomlig.

• nic

Member
    3 juni, 2005 at 12:51

Faen, det regnar så mycket att vinden är i form av spridda luftbubblor…

nic

• jsg198

Member
    3 juni, 2005 at 12:55

Varför gnäller du i stället för att sticka ner och surfa? Du har ju bil och allt? Man kan faktiskt surfa ensam.

/Johan

• anonym-anvandare

Member
    3 juni, 2005 at 12:58

jag kan inte selflauncha blush.gif crazy.gif ***skäms ***

• anonym-anvandare

Member
    3 juni, 2005 at 12:58

nu e jag dessutom mitt i en pokerturnering..

• rusiak

Member
    3 juni, 2005 at 17:57

ho ho, häng på till Varberg i helgen i stället för att gambla bort pengarna!

/alex

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gottskär / torkelstorp idag fredag ?

You must be logged in to create new discussions.