• Publicerad av snygging på 16 juni, 2008 vid 05:29

Gött att de lyfter vågsurfarnas problem. Fast när jag såg första sidan idag så trodde jag att det var kite/vind närapå totalförbudet de skulle ta upp som berörde en djäkla massa surfare.

kvabbso svarade 16 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • nic

Medlem
    16 juni, 2008 vid 12:20
    snygging;475277 wrote:
    Gött att de lyfter vågsurfarnas problem. Fast när jag såg första sidan idag så trodde jag att det var kite/vind närapå totalförbudet de skulle ta upp som berörde en djäkla massa surfare.

Lite förvirrande med massa snack om apelviken när det är Kåsa det handlar om. Kite på bilden när det är vågsurf det handlar om.

Å synd att vågisarna (eller reportern) ger kitarna en känga genom att påstå att vågisarna fastnar i våra linor å därför behöver kåsa. Det sista vi båda behöver är att verka farliga för varandra. Buu!

nic

• kvabbso

Medlem
    17 juni, 2008 vid 06:58

Sant som snus. Vi får jävlar i mej hålla i hop nu på vattnet. När våran stolta allemansrätt naggas i kanten. Ska gå in på dom andra forumen och sprida lite glädje alohas.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.