• Publicerad av irieman på 17 augusti, 2005 vid 13:42

Hej!

Funderar på att köpa en GPS. Verkar vara mycket snack i surftidningar m m om Navman M300 som tydligen användes för speedtävlingarna på Maui, den skulle även skickas med ifall man köper en ny JP-bräda. Är det nå’n som har testat nå’n så’n? Annars har jag funderat på en Garmin Foretrex 201, nå’n som testat den?

Irie Man

billie svarade 19 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • imported_macts

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 13:55

Har själv köpt Foretrex 101 men har ej testat den så jag kan inte recensera den ännu, dock är det den (och storebror 201 med uppladdningsbara batterier) som verkar rekommenderas mest. Med Navman kan du ej köra in dina sessions i en dator och därför inte lägga upp resultat på http://www.gps-speedsurfing.com

• irieman

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 14:16

Tack för svar, låter som det blir en Foretrex i så fall, vart får man tag i dom, Watski?

Irie Man

• imported_macts

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 14:33

Kolla i den här tråden: http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=0&Number=323244&page=1&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1

Där finns en länk till ett ställe med mycket bra pris. Jag kollade inte tråden först utan fick betala 300 till på Dustin.se

• irieman

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 14:47

Great! Då vet jag, tack!

Irie Man

• billie

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 18:55

Eftersom jag inte har någon foretrex 101 så vet jag inte om man får med data kabeln när man köper den . Men som tips är att clover.se tar 129 kr. med frakt för en sådan. (seriel)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.