Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › GPS Evaluated Ranking 2011 (Tävling)
-
GPS Evaluated Ranking 2011 (Tävling)
mattias-j svarade 12 år, 6 månader sedan 18 Medlemmar · 74 Svar
-
Tackar! Tight va ordet!! Bara två poäng på average och tre på timmen… riktig rysare!
Grattis Markus och tack Mattias för ditt engagemang. Tävlingen har sporrat mig en hel del under året kan jag säga!
Både du Klang, Ekman mfl Habo seglare har ju visat några helt otroliga tim-sessions under året, så det blir nog tufft att försvara det här nästa år. Måste nog ta mig till Habo i sommar så får vi köra lite seriös “timme-racing” där nere. 🙂
/Anders
-
Stort Grattis till alla seglare & segrare 🙂
Kanonfint vandringspris Mick!! 🙂
Och som sagt, härligt initiativ Mattias! 🙂Japp, säsongen är redan på G, bara lite vind och värme så kör vi igen:cool2:
-
Grattis alla som hamnade på pallen och speciellt vinnarna!
-
Ja, en stor eloge till dig, Mattias! Grymt kul med en löpande tävling. 🙂 🙂 🙂
Macke, eftersom jag misstänkte att just du skulle vinna så har jag byggt in en liten sprängladdning i klossen som går av om man så mycket som slipar på den med ett 1000-papper.
-
mackee;680807 wrote:Emanuelssons Byggservice sponsrar nog med en slant nästa år oxå om jag ber fint
ett bra sätt för dig att plocka ut pengar ur firman, rak ner i lädret…..)
-
Ja, en riktigt snygg buckla Mick!
Vi får väl ta en Speed-Bira här och klämma lite på den innan den försvinner söderut! Så vet vi vad vi skall sukta efter till nästa år… 😉 -
riktigt fint fixat Mattias!!!!!! stort grattis till alla vinnare !!!!
-
Kinabalu;680815 wrote:Ja, en riktigt snygg buckla Mick!
Vi får väl ta en Speed-Bira här och klämma lite på den innan den försvinner söderut! Så vet vi vad vi skall sukta efter till nästa år… 😉Jepp, en kollektiv ollning innan vi skickar den!
-
Fingra inte på fenan bara
Vill inte få släpp på första repan -
Lite ollning försvinner nog efter första sandbanks känningen
-
mackee;680811 wrote:Jag fixar snart en februari session
Jaha, var blir detta?
Logga in för att svara.