Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing GPS-inköp – frågor och tips

• swe-496

Medlem
    4 december, 2007 vid 16:38

Kommer NaviGPS BGT11 vara godkänd för speed den med? Det som skiljer vad jag har kunnat läsa mig till är att BGT11 har bluetooth utöver de andra funktionerna.

• jester

Medlem
    4 december, 2007 vid 17:25

Borde inte vara några problem… Är ju en vanlig maskin + blåtand

• appel

Medlem
    4 december, 2007 vid 19:08

@SWE 496 432421 wrote:

Kommer NaviGPS BGT11 vara godkänd för speed den med? Det som skiljer vad jag har kunnat läsa mig till är att BGT11 har bluetooth utöver de andra funktionerna.

Navi finns med eller utan Blåtand. Exakt samma apparat (tillverkare Locosys). Det som skiljer är 220 laddaren som följer med, som har Engelsk standard. Men det följer med både 12v för bilen och usb laddare, så det är inget stort problem.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing GPS-inköp – frågor och tips

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.