Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GPS-kännare!

• stang

Medlem
    7 juli, 2004 vid 12:37

Om man trycker Alt + Print Scrn så får man en skärm dump enbart på det aktiva fönstret, då slipper man hålla på att klippa o klistra!

• Knatte

Gäst
    7 juli, 2004 vid 16:06

Nu återkommer jag med mer frågor tongue.gif tongue.gif
    Har installerat Oziexplorer och där finns exakt den funktionen som jag är ute efter grin.gif Se bifogad bild
    Tyvärr ligger kartorna helt (alt GPS:en) helt fel mot kartan.
    Björlanda racet hamnar nu uppe i Kungälvshållet.
    Någon som ver hur man calibrerar kartan? Har försökt, men det bidde inte bra. frown.gif

• stang

Medlem
    8 juli, 2004 vid 11:38

Hmmm tyvär inte pillat någonting med med dom prylarna.

Ser rätt kul ut på kartbilden, har du använt någon ny typ av anfibie bräda? tongue.gif

• Knatte

Gäst
    8 juli, 2004 vid 11:47

Man undrar ju nästan mad.gif
    jag lyckades aldrig kalibrera in kartan på rätt position. Så det slutade med att jag avinstallerade programmet istället.
    Men jag är sugen på att göra ett nytt försök senare, då det fanns potenstional i programmet smirk.gif

• Knatte

Gäst
    19 juli, 2004 vid 10:29

Nu har jag med hjälp av andra vänliga själar, fått tag i Garmin Bluechart wink.gif
    Så här kan samma segling, se ut med ett annat program.
    Fördelen är att man mer detaljerat kan se de olika sträckorna och dess medelfart över ett “track”.
    Verkar inte som man ser toppfarten, men den får man ju ändå via GPS-displayen tongue.gif
    Tryck på download för att se bilden och inforutan lite bättre

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GPS-kännare!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.