Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › GPS-krav 2008
-
Varför skall jag lägga ner stor del av min tid o granska filer om folk godtyckligt kan strunta i dom regler vi har satt upp? Jag har även lagt ner stor tid på att hjälpa folk att ställa in sina GPS:er. Fol ringer och har frågor osv.
Mattias, jag har förvarnat att du har kört såpass fort tidigare under säsongen att du måste skaffa en ny GPS, så det kommer väl inte som en större överrasknnig det här? Och jag påpekade redan igår (alltså dan innan Haga-turen) att du dessutom hade GPSen på handleden utan aqua-pac.
Fortsätter det så här ser jag ingen mening med att lägga ner tid på detta. Så enkelt är det.
-
Hårda bud men det är väl rätt antar jag! Jester, jag är impad över det jobb du lägger ner och jag har min egen GPS-mentor på hemmaplan så ganska snart hoppas jag att jag och min Amaryllo ska göra entré på GPS-speedsurfing. Men dagens 8.88 knop skippar jag att skicka in! KEEP UP the GOOD WORK. Hoppas jag kan plana i Klagshamn i september!!
-
Okej!
Ni har väl rätt, jag ger mig. Blev väl bara lite ledsen när dagen i övrigt var så rolig:laugh: .
Jesper du gör ett kanonjobb det vet du att jag tycker, du hjälpte ju igång mig.
Kolla din privata mail så klipper vi den här tråden.
Diskussionen ‘GPS-krav 2008’ är stängd för nya svar.