Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport GPS speed El yaque 7/3 – 21/3 ?

• GPS speed El yaque 7/3 – 21/3 ?

Publicerad av bjornen på 18 januari, 2008 vid 16:32

Kanske skulle slänga ut denna tråd under reskompis men tror att frågan läses mer här…:blush:

Är det någon som åker till El Yaque runt den 7/3 – 21/3 och har med sig GPS ? Kul om man kunde sporra varandra till några bra farter och snacka lite teknik/trim.

//Björn

imported_macts svarade 17 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • imported_macts

Medlem
    19 januari, 2008 vid 10:41

Tror att min gamle vapendragare Nik från Gävle ska dit den 7:e tillsammans med en annan gävlebo vid namn Jonas. Dom kommer att ha slalomgrejjor och GPS:er med sig.

• danneman

Medlem
    20 januari, 2008 vid 01:53

tror du kan få låna en på någon av uthyrningsställena om du fjäskar!

• bjornen

Medlem
    20 januari, 2008 vid 06:47

@MacTS 439518 wrote:

Tror att min gamle vapendragare Nik från Gävle ska dit den 7:e tillsammans med en annan gävlebo vid namn Jonas. Dom kommer att ha slalomgrejjor och GPS:er med sig.

Va kul 🙂 Jag har skickat ett PM till dig angående detta.

@DanneMan 439762 wrote:

tror du kan få låna en på någon av uthyrningsställena om du fjäskar!

Jag har en egen som jag släpar med mig men skulle vilja babbla lite speed med likasinnade 🙂

//Björn

• imported_macts

Medlem
    20 januari, 2008 vid 13:41

@Bjornen 439765 wrote:

Va kul 🙂 Jag har skickat ett PM till dig angående detta.

Jag har skickat ditt PM vidare till Nik. Ska ta och snacka med honom också så han hör av sig till dig.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport GPS speed El yaque 7/3 – 21/3 ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.