Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing GPS-speedsurfing i nya kläder

• Knatte

Gäst
    3 juli, 2008 vid 06:51

@Bjornen 479700 wrote:

Verkar som om den nya siten dyker upp snart.
    http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=forum&smnu=1&val=7242
    Ska man få tillgång till vissa funktioner så kostar det vilket är helt ok för mg.

//Björn

Skall bli spännande att se hur det blir..:smile:

• jester

Medlem
    5 juli, 2008 vid 19:53

Nu är det snart dax för nya siten.. spännade..

• nlc

Medlem
    6 juli, 2008 vid 05:50

Ett rikigt lyft visuellt tycker jag, men varför har man gått över till km/h i listorna isf knop. Eller det kanske bara är nån inställning som jag inte har fått rätt?

[EDIT]: Så klart det var, Settings heter den fliken…

• jester

Medlem
    6 juli, 2008 vid 06:27

Japp ser mycket bättre ut. Jag fixade till alla svenska spot så gott jag kunde igår kväll oxå, fixade svenska tecken osv. Roger fick filen igår kväll/natt så vi får väl se när ändringarna kommer in. I framtiden kan jag påverka om något blir fel (via Roger, alltså), så hojta om något ser skumt ut!

• Knatte

Gäst
    6 juli, 2008 vid 07:11

Vet inte om det är möjligt att ändra sin personliga uppgifter ännu?? För jag har fel hemmaspot, (Något spot i uppsala och inte Björlanda) som jag inte kan ändra. Sedan är ålder och kilo felaktiga oxå 😉
    Däremot kunde jag ändra från km/h till knop i settingen och det var väl det ända som jag kunde ändra som fungerade praktiskt:tongue:

• tobhed

Medlem
    6 juli, 2008 vid 11:01

Hur kan man se topp 10 sverige för 2008, detta fanns ju med på den gamla siten?

• Knatte

Gäst
    6 juli, 2008 vid 16:13

@Knatte 480404 wrote:

Vet inte om det är möjligt att ändra sin personliga uppgifter ännu?? För jag har fel hemmaspot, (Något spot i uppsala och inte Björlanda) som jag inte kan ändra. Sedan är ålder och kilo felaktiga oxå 😉
    Däremot kunde jag ändra från km/h till knop i settingen och det var väl det ända som jag kunde ändra som fungerade praktiskt:tongue:

Tar tillbaka ovanstående

” Däremot kunde jag ändra från km/h till knop i settingen och det var väl det ända som jag kunde ändra som fungerade praktiskt”

Det funkar bara för stunden och nästa inloggning är det Km/h igen :tongue: Någon annan som kan ändra sina inställningar och få dessa bestående??

• carl-r

Medlem
    18 juli, 2008 vid 20:26

Är det bara jag som tycker att sajten är så ful att man vill gråta? Dessutom är layouten helt off i Firefox. Sen att det inte går att söka ett skit är ju än värre.
    Skulle jag inte bry mig vore det bättre, men nu vill jag gärna ha en bra sajt för att kolla farter. Synd att man inte bara kan slänga ihop en alternaiv sajt. :/

• kapten-k

Medlem
    18 juli, 2008 vid 21:25

usch! Gör om gör rätt! den gamla siten var tom bättre!

• svenne

Medlem
    18 juli, 2008 vid 22:38
    Carl R;483695 wrote:
    Är det bara jag som tycker att sajten är så ful att man vill gråta? Dessutom är layouten helt off i Firefox.

Samma här. Både fel och ful.

• jester

Medlem
    19 juli, 2008 vid 06:34

Ser bra ut i FF 3.

• carl-r

Medlem
    19 juli, 2008 vid 06:39

Inte hos mig. Varken 3’an eller 2’an.

• jester

Medlem
    19 juli, 2008 vid 07:28

Nån sida ser lite skum ut, men överlag ser det bra ut. Dylan är bortrest ett tag nu, så det kommer mer fixar om nån vecka skulle jag gissa.

• bjornen

Medlem
    9 augusti, 2008 vid 06:34

Är det någon av er som har guldmedlemskap och har testat sökfunktionerna ? Saknar lite saker på nya sidan: söka ranking på sverige, visar bara nya pb på average ej på andra discipliner ? klicka på pb:n och komma till rätt session mm En (o)trevlig sak som jag upptäckte var att om man loggar in kan man se sina top 10 sessioner 🙂 Hoppas det dyker upp mera godbitar

//Björn

• billie

Medlem
    12 augusti, 2008 vid 18:34

Det nya forumsidan är kass eller måsta man ha nästa års dator med snabbaste datorkraften för att kunna se den sidan riktigt. När jag trycker på ranking så hänger sig hela sidan och man kan inte komma därifrån.Utan det blir det gammla vanliga ctr+alt+delete för att stänga ned sidan.
    Vem mer har problem med att se sidan

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing GPS-speedsurfing i nya kläder

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.