Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing GPS speedsurfing " Tar tid eller"

• GPS speedsurfing " Tar tid eller"

Publicerad av martin-m-a på 30 januari, 2012 vid 18:03

Blev medlem för ca 3 veckor sedan och postade samtidigt min första prov repa.
    Varför i hel….. händer det inget ?:mad2::mad2::mad2:

Jag kan logga in och se min repa,men ser mig inte någon annanstans på någon lista !
    Brukar det så här lång tid för ” förstagången” medlemmar ?
    Någon klok som vet…..
    Man ska väll inte behöva bli “Goldmember eller” ?:frown::frown::frown::frown:

martin-m-a svarade 12 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 18 Svar
  • 18 Svar
  • bjornen

Medlem
    30 januari, 2012 vid 18:21

Har du postat under fliken my gps / my sessions / post uploaded session? Där du kan fylla i bräda, segel mm?

• martin-m-a

Medlem
    30 januari, 2012 vid 18:27

Japp .
    Har fyllt i allt….så man kan välja mina olika brädor,segel osv.
    Det konstiga är ju att när jag loggar in så ser jag ju min runda längst ut till höger i kolumnen.
    Konstigt va ?
    Har även postat 2 gånger till [email]info@gpsspeed….osv[/email] men inget svar….

• mick

Medlem
    30 januari, 2012 vid 18:32

Kan det ha med dopplern att göra? hade du doppler ikryssad när du skickade filen från ditt GPSResults? Tror det skall synas en liten grön-grå symbol längst till höger i GPS type raden när du tittar på en av dina sessions om du gjort det riktigt.

• martin-m-a

Medlem
    30 januari, 2012 vid 18:46

Är detta rätt ?

• mick

Medlem
    30 januari, 2012 vid 18:58

Jester!!! Hjääälp!!!

• marden

Medlem
    30 januari, 2012 vid 21:22

kan det bero på att vi inte har någon rtk i år som kan godkänna dina nya pb ……:)

• martin-m-a

Medlem
    30 januari, 2012 vid 21:28

Nääääjjj.
    Hur gör vi då ??? 🙁

• martin-m-a

Medlem
    30 januari, 2012 vid 21:46

Hur mycket pröjs behöver Jester 🙂 🙂

• lbj

Medlem
    30 januari, 2012 vid 22:29

Gå med i TTVK så får du hjälp av Jesper…

• martin-m-a

Medlem
    31 januari, 2012 vid 06:18

För en dum en…..vad är TTVK 🙂

• jester

Medlem
    31 januari, 2012 vid 07:29

TTVK är en klubb, och nej du måste inte bli medlem för att få hjälp.

Tyvärr har jag inte så mycket att komma med, utan att bara hänvisa till folket på GP3S.

En av orskerna till att jag ställt min plats som RTK till förfogande är att jag genom åren fått väldigt lite stöd och info från folket på GP3S (dom är naturligtvis jättetrevliga dom gånger man träffat dom “i verkligheten” osv, men informationen från dom som GP3S-personal har varit i stort sett obefintlig), och utan att jag fått någon förklaring så har tex min RTK-roll försvunnit från min profil på GP3S. Jag fick inte ens en Guld-roll som tack för hjälpen med mitt RTK-arbete.

Och eftersom jag inte har en RTK-roll längre, så kan jag inte kika i RTK-verktyget heller tyvärr.

Och som jag skrev i RTK-tråden så hjälper jag fortfarande till om någon har frågor ang GPS osv, såklart!

• martin-m-a

Medlem
    31 januari, 2012 vid 15:34

Oj !!!!
    Vad tråkigt att man inte får gehör för allt arbete man lägger ner 🙁
    Men vad menar du ,är det bara att vänta på att någon med erfarenhet tar på sig rollen som RTK i Sverige då, innan dess kan man alltså inte kunna se sig själv i GP3S som ny medlem med nytt PB.
    Är det rätt uppfattat ?

• jester

Medlem
    31 januari, 2012 vid 15:41

Kanske.. Eller så måste bara ditt konto “aktiveras” av folket på GP3S. Dom har haft fullt upp med britter och Australiensare den senaste tiden… (Kolla forumet)

• martin-m-a

Medlem
    31 januari, 2012 vid 15:50

Ok…Tack så länge 🙂

• marden

Medlem
    31 januari, 2012 vid 15:59

englensmänen är ju lite upprörda på gp3s vilket dom tror beror på att dom kör för fort…
    dom kanske är lite “avundsjuka” på bringdal också och straffar oss med samma mynt 😉

närå ge det lite tid till våren så löser det sig nog ?
    annars vore din sida på gp3s intresantare att se än hur din gps-result sida gör…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing GPS speedsurfing " Tar tid eller"

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.