Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › GPS Teamchallenge
-
Härligt Jonas! Välkommen, ta nu tag i de andra Habo grabbarna….:cool2:
Sen får det bil åka av:wink: -
Du ser Jonas, din runda har i allra högsta grad påverkat vårt reultat. Nu ska du bara övertala Thomas & Co och vara med också (vi hade ju haft ännu bättre resultat om Thomas hade varit med idag t.ex)
-
Så nu är jag också anmäld, hoppas jag kan bidra med några bra tider. Kanske skall ge timmen en dust i år igen! 🙂
-
välkommen! tror säkert du kan lägga upp dagens runda också – gå bara in på gps-speedsurfing och kolla dina sessions – finns möjlighet att lägga upp tiderna direkt från GPSSS nämligen
-
Tack, har lagt upp tiderna nu. Kunde bidra lite på Nautisk och Alpha, kul! 🙂
-
Har förresten lite fin film från söndagen, tex när du sveper förbi Tobias på riktigt nära håll. Skall lägga upp det när jag hinner. Fick även med Paddys faceplant… 🙂
-
Härligt med film – ser jag fram emot =)
Paddy stod för ca 328 kastfall igår, han gör allt för att roa oss andra – stort av honom -
Haha… Skönt att dela den titeln med någon 😀
Paddy är som en riktig urtidsviking, 100% i alla lägen… gippar, downwind och kastfall… Vilken kille! :cool2: -
Mården;654686 wrote:Trodde transfer fönstret var stängt nu …..:)
Om det nu är öppet ,borde lagledningen för sthlm teamet fundera på lite nyförvärv ,
Samt sätta ut några på trading-listan vi har väl några som sitter på guld-kantade kontrakt men långtifrån leverat enl plan (benke ,tb ,mfl). -
West Coast Speed: Ni får nog se över era siffor lite… 24,18 kn på Alpha i maj (snitt på två personer under en och samma dag) när årets bästa alpha enligt GPSSS ligger på 22,2.
Antingen har ni glömt att posta på GPSSS eller så har tryckfelsnisse varit där och fingrat (å det känns nog snarare som det senare…;) ).
-
Kinabalu: Kollade precis, och där står 21.21 i average för oss under maj… Så jag hittar inte ditt tryckfel??? Dom flesta använder den automatiska överföringen från GPSSS, dessutom vad jag vet. Jag har bara matat in 2 sessioner manuellt iaf.
-
Och kollar man på http://gpsteamchallenge.com.au/rankings/index så är bästa average för alpha 26.37 för jacques, Has och gänget…
-
Imorgon ska det Alphas, hör ni det Hawkare!!! Det här duger ju inte…. 😉
-
Jester;656461 wrote:Kinabalu: Kollade precis, och där står 21.21 i average för oss under maj… Så jag hittar inte ditt tryckfel??? Dom flesta använder den automatiska överföringen från GPSSS, dessutom vad jag vet. Jag har bara matat in 2 sessioner manuellt iaf.
Det var Lasse N som hade en alpha på drygt 26 men det verkar någon ha justerat nu.
//Björn
Logga in för att svara.