Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › GPS Teamchallenge
-
Badjanne;673658 wrote:KOmmer det någon Super Master e jag oxå med
sist jag var där ,var det en local grand super duper master där ute på revet i kuling
eller vad säger ni om 81år….
(nu blev jag osäker om det värkligen var 81 eller om jag minns fel?) -
Mattias J;673625 wrote:En tanke…..
Vad tror ni om att försöka samla så många som möjligt från varje lag och köra en “showdown” på ett och samma ställe (dammen) innan säsongen är slut..!? Vi behöver ju bara vara 2 från varje lag för att det ska funka. Tänkte bara det kunde vara en kul grej. Givetvis är det progg segling som gäller.Jag ska kolla när jag har oflyttbart möte i Polen nästa gång så att vi kan låsa datumet direkt, vore ju kul för alla om det blev rekordförhållanden …
-
LarsD;673706 wrote:Jag ska kolla när jag har oflyttbart möte i Polen nästa gång så att vi kan låsa datumet direkt, vore ju kul för alla om det blev rekordförhållanden …
Haha… Lars! Nu tycker jag att du låter lite negativ 😀
Eller så drar vi ner allihopa till Holland på prognos och krossar våra PBn 😉
-
SWE117;673722 wrote:Haha… Lars! Nu tycker jag att du låter lite negativ 😀
Eller så drar vi ner allihopa till Holland på prognos och krossar våra PBn 😉
Nääää, ja ä inte bitter!
-
Jag har iaf investerat i en vinterdräkt så jag kan stå på land o se expertisen speeda och jag servar mitt Team Weed Speed med energidryck och tips ….! Antar att vi leder eller är tvåa..i TeamChallenge??
-
Den är redan igång!! Hetsen har börjat…. East leder :laugh:
-
Weedspeed ligger på 2:a plats, vi behöver dock Habos hjälp på b.la timmen, alpha osv så det är bara att köra igång =)
http://gpsteamchallenge.com.au/rankings/year -
Jag kommer inte sätta mina vackra våtdräktsprydda ben i vattnet förrän tidigast till påsk. Några grader varmare får det bli. Men Alex är på g. Så förhoppningsvis kan det bli några resultat.
-
Fan vilka goa alpha vi fick till idag Lars!!!!!! Skönt att vi fick så fin fart båda två…. Nu är vi ju bara 3 knop efter Macke :tongue: skönt att han är på vårt lag 🙂
-
Jag tcker vi ska stryka alla sessions gjorda i dammen 😉
Bra kört som vanligt pågar
Logga in för att svara.