Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › GPS Teamchallenge
-
Mick, titta igen. Nu finns inga likheter alls :cool2:. Argare röd blick, lite svartare och dessutom något att andas med….
-
Mick;646458 wrote:Det har du nog rätt i men det kan ju hända att någon Teamchallenge-konkurrent råkar informera jänkarna….. :tongue:
Mick, först pitchar du på uppdrag att göra om vår logga, sen hotar du med angiveri! Svensk Storstadsmafia! Du får uppdraget för 50 spänn och en fläskläpp att suga på:wink:!
-
Ja, man ska inte bråka med Lars! Han har fortfarande sin HD i garaget, med en skinnväst hängandes över styret….:smirk:
Nu team mates för “East Coast Speed Hawks” är det bara att följa länken och registrera sig: http://gpsteamchallenge.com.au/sailor/register
Sverige-East om det nu hade undgått någon, välj sedan det lagnamn du känner igen 🙂
Det är först en förregistrering, med det väsentligaste, sen kommer en noggrannare registrering (med avatar, segelnummer, vikt m.m) när man fått ok via sin mail.
Jesper kanske ska nåla denna tråd tills alla lag är klara, eller!!?? -
Mattias, hur skapar jag ett team? Jag har registrerar mig genom att fylla i formuläret på sidan (dock inte den som antingen måste faxas eller mailas in utan genom den länken du angav ovan)?
-
Jag tog texten från registration form och klistrade in den i ett vanligt word dokument. Satte en egen kryssruta längst ner och skrev att jag godtar “all of the above”. Skickade in den på info@gpsteamchallenge.com.au skriv “Hi Ben”, det är alltid han som svarar. Uppge ett teamnamn så skapar han ett som du sen kan välja i menyn under “Sweden South”. Du blir förmodligen lagledare då eftersom du skickar in först. När du har ett lagnamn i menyn är det bara för dina teammates att registrera sig. Förmodar att du får ett mail då för att godkänna honom/henne/den/det. Vet inte mer ännu eftersom ingen hittills vill vara med på mitt lag…:blush:
-
Quote:Mick, först pitchar du på uppdrag att göra om vår logga, sen hotar du med angiveri! Svensk Storstadsmafia! Du får uppdraget för 50 spänn och en fläskläpp att suga på!
Hehe, Lars, du anar inte hur långt vi är beredda att gå för att få storfavoriten “East Coast Speed Penguins” ur balans… :smirk:
-
Vad blir det för teamnamn i 08 land då? Har massa fina namnförslag och bilder, men vågar inte lägga ut dom här. Har inte lyckats få bort all grädde och vanlijsås sen förra pajkastningen :grin:…..
-
Tobbe Hed!!!
Ni måste registrera ett Team namn för Sweden South. Just nu ligger du i min mail för att bli godkänd i East Coast Speed Hawks, men du kanske vill vara med i vinnarlaget :cool2:
Peter Kremsl är tydligen den enda av mina teamkamrater som fattat mina tidigare inlägg… -
Quote:Vad blir det för teamnamn i 08 land då? Har massa fina namnförslag och bilder, men vågar inte lägga ut dom här.
Mattias, var det så här du hade tänkt dig att vår logo skulle se ut 😉
-
Den stackars hajen kommer få magen uppsprättad av näbben, och kommer sedan att bli uppäten. Glöm inte att det är en fiskgjuse, den äter fiskar :cool2:
Se bifogad bild, så ser det ut hos mig. Lagledare för Väst och Syd måste maila Ben och meddela att ni vill bli lagledare för just dessa. Klickar jag på Tobbe eller Jesper, så hamnar dom i “fel” team. Men ni kanske är på gång….
-
Gött Robban! Jag har din Slingshot 21:a också, ska nog ner till mor och far på Öland i helgen. Jag slår dig en pingla. Kremsl är inne och även LarsD, det tar sig sa pyromanen…
Mick, du får din 21:a i Sthlm nästa vecka, jag ringer dig också. Thomas, din är postad!
Over and out… -
Jag hjälpte Robban att registrera sig… Valde inte något team vid registreringen iaf. Någon som är intresserad av att dra i spakarna för ett västkust-team? Namn? osv….
-
“Team weed speed” ska snart finnas som alternativ att välja för oss som bor i södra delarna av sverige.
Vi återkommer med logga efter upphandlingen med alla världens stora reklambyråer är färdig. -
Mick;646632 wrote:Mattias, var det så här du hade tänkt dig att vår logo skulle se ut 😉
Det var mer så här som jag tänkt mig Stockholms loggan:
Logga in för att svara.