Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › GPS Teamchallenge
-
Willdo that B-Janne…! Nu väntar jag på att Captain Hed ska höra av sig….for some teamconfirmations !!
-
Hänkö, om det nu är så att du vill segla för södra Sverige, så måste du nog radera dig själv. Regga igen och välja Sweden south. Där kommer du sen kunna välja Team Weed Speed som “dina” allierade kallar sig, så ska nog allt bli rätt :smile:. Om tobhed nu väljer att “accept” dig som speedare…:wink:.
Svikare, jag och LarsD som sett fram emot lite slalomsegling i Grankullaviken tillsammans med dig som “teammate”. Sen grät Lars något om vi som är barndomsvänner, Verkebäcksviken o.dyl….
-
hehe Jilde..! jag ser det som att jag hjälper er…! Jag som ett jagat villebråd i Grankullaviken med er flåsandes i era heta slörar !! Det gör att ni presterar bättre när ni har “motståndare” i utmaniningen. Som sagt det finstilta i mitt 2011-kontrakt med SCK “tvingar” mig till detta ! Å vem vet när transferfönstret öppnar till hösten….då kan det ske fler lagbyten tror jag!! Detta ger det hela en helt ny dimension redan innan vi börjat!! Vem seglar var…2012 !! Keep the speedspirit !!! Å vad det gäller Lars…. hmmmm känner han/ni månde pressen redan hihih ?
-
Anmäler mig härmed till Team Väst.
Utöver den uppenbara prestige och ansvar detta medför, kommer det givetvis bli ytterligare krydda i tillvaron då min käre Bror finns med i 08:orna….Skall bli kanon att komma tillbaka ut på vattnet 🙂
Tjo -
Jag märkte just detta när jag skulle regga mig på gpsteamchallenge.
Vad håller alla ansvarstagande goa gubbar till? -
Tror den lotten har fallit på mig. Har dock varit lite sjuk, så jag har inte orkat ta tag i det hela. Kommer nog igång med detta nästa vecka.
West Coast SpeedSurfers!
Lasso får i uppgift att fixa tyff logga…
-
Om West Coastarna nu hade haft ett lag, så hade ni varit i ledningen nu tack vare BQ. Dags att vakna, för nu börjar det bli “game on”!!! :cool2: Äntligen ger all tid på vattnet poäng.
-
Så… Då ligger West Coost Speed uppe som nytt lag för oss på bästkusten!
-
Mattias J;648879 wrote:Om West Coastarna nu hade haft ett lag, så hade ni varit i ledningen nu tack vare BQ. Dags att vakna, för nu börjar det bli “game on”!!! :cool2: Äntligen ger all tid på vattnet poäng.
Nix, måste vara minst 2 pers ute samma dag:
Quote:To qualify for a team session, at least two team members must have sailed that day and recorded results. Individual results alone, will not be counted towards a team session. Using only the best team members to post a result is not in the spirit of the challenge.
Sessions will be defined as windsurfing sessions by team members on the same date, however, the location can be different for different team members. -
…men BQ har ju utrustning för (minst) 2 personer, det räcker alltså inte?
Logga in för att svara.