• Publicerad av anonym-anvandare på 25 februari, 2000 vid 09:24

Är det någon speciell ‘Kanarieö’ man skall åka till ifall man drar ner nu?

Har sett att det blåser rätt stadigt på Tenerifa nu senaste tiden – men inte så mycker på Gr Can. (Har läst igenom gamla inlägg om detta, men är ändå osäker på vad det är som gäller där nere).

/e

voodoo svarade 24 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • voodoo

Medlem
    25 februari, 2000 vid 10:48

Gå in och titta på CUTRE´s websida så har dom webcamera där för POZO !!
    http://www.cutre.com G Canaria(POZO) ska väl gälla vid den här tiden men det är väl likadant för Tenneriffa (El Medano) !Det är bara och välja det blir nog bra vilket som. Surfs up !!

• anonym-anvandare

Medlem
    25 februari, 2000 vid 10:50

Jag var nere på GC vecka 7 och det verkar som om det bara är ett ställe som gäller för windsurfing nämligen POZO
    när jag var där var det nästan helt vindstilla där vi bodde men på andra sida ön (vid pozo) så blåste det varje dag iaf alla dagar som jag var där

• anonym-anvandare

Medlem
    25 februari, 2000 vid 13:40

Tack för svar! Intressant. Var bodde du? Och hur mycket betalade du för att hyrbil? Alla tips, rekommendationer osv är välkomna.

• anonym-anvandare

Medlem
    25 februari, 2000 vid 14:52

vi bodde i arguinegín och hyrde bil på http://www.regamallorca.com/ det var det bästa och billigaste stället tror jag. Man måste boka bil på deras sida med kortnummer och sånt men det funkade jätte bra iaf… dom stod och väntade med en lapp vid flygplatsen och det var bara att gå ut och ta bilen.
    kolla på http://www.gran-canaria-info.com/ där finns det lite fler biluthyrare och sånt
    //Axel

• voodoo

Medlem
    25 februari, 2000 vid 16:44

Om du tycker att POZO låter intressant så maila Jonas på Cutre eller ring till honom på 00-34-928172461 så fixar han hyrbil åt dig som finns på flygplatsen när du kommer ner !! Han fixade bil till oss 16 dagar för ca 1600:- inkl. förs. fria mil. som är urbilligt Jonas är svensk så han pratar svenska och kan fixa boende till er direkt i Pozo till bra pris ! Titta mer på Cutre´s hemsida se tidigare inlägg !!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.