Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Grafiken på brädor…

• svenne

Medlem
    1 april, 2009 vid 07:51

Mycket snyggt! Synd om det bara är grafik, det finns brädor som är lika snygga – och äkta.
    http://www.hotsailsmaui.com/blog/2009/03/glenn-master.html (Styret ska ha cred för att hitta länken)

• mountainfarm

Medlem
    1 april, 2009 vid 08:42

Även SO’n såg fin ut!
    Tror nog Naish-plankan funkar… i varje fall under fötterna på rätt seglare…

• adde

Medlem
    1 april, 2009 vid 08:56

Det är riktigt trälaminat, plus träblock i tail och nos. Inget halkskydd på främsta delen. Mycket kol och kevlar. Lätt, snyggt och dyrt.

• jester

Medlem
    1 april, 2009 vid 09:18

Jag tyckte den var ovanligt ful…

• carl-r

Medlem
    1 april, 2009 vid 10:28

Snyggaste jag har sett på väldigt länge!

• svenne

Medlem
    1 april, 2009 vid 10:49
    adde;538347 wrote:
    Det är riktigt trälaminat, plus träblock i tail och nos. Inget halkskydd på främsta delen. Mycket kol och kevlar. Lätt, snyggt och dyrt.

Gosigt.

• booman

Medlem
    1 april, 2009 vid 10:59

Visst är den “Clean” och rätt så snygg, men det känns som lite “Retro” 50-60 talets träbåtar med vitt och teak… (mahogny):wink:
    Eller en klassisk segelbåt…

• styret

Medlem
    1 april, 2009 vid 11:26

olala! Classic

• lars_k

Medlem
    1 april, 2009 vid 11:29

Med tanke på hur lätt det är att få en ding på kanten är det kanske inte så smart med träfaner där. Fast snyggt är det!

• svenne

Medlem
    1 april, 2009 vid 11:54
    Lars_K;538365 wrote:
    Med tanke på hur lätt det är att få en ding på kanten är det kanske inte så smart med träfaner där. Fast snyggt är det!

Håller bättre än sandwich-skum, så helt fel är det inte.

• lars_k

Medlem
    1 april, 2009 vid 12:11

Jo kanske det, men det är fasiken inte lätt att laga en ding så det blir snyggt!

• mountainfarm

Medlem
    1 april, 2009 vid 13:33

http://www.boardlady.com/surftechveneer.htm

… lite präktigt kanske, men kände mig bara tvungen att påvisa motsatsen. 😉

• lars_k

Medlem
    1 april, 2009 vid 14:11

Ja, det såg ju busenkelt ut! 😉

• carl-r

Medlem
    1 april, 2009 vid 14:15

Skulle jag köpa en ny vågsurfbräda så skulle jag nog lätt kunna välja en såndär även om den har sämre testresultat. Typ samma anledning att jag skulle köpa en Alfa om jag hade råd med verkstan. 🙂
    Det borde fler tillverkare ta åt sig tycker jag. Gör skiten snygg. Allt är bra ändå nuförtiden. 😉

• fj69

Medlem
    1 april, 2009 vid 15:37

Hatten av för den, nu fattas bara en översyn på de där psykadelsiska lapptäckena till segel……..men brädan var ju clean.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Grafiken på brädor…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.