-
Gran Canaria
Hej! Ska till Gran Canaria över nyår. Hur är vattentemperaturen då? Överlever jag om jag bara ta med en shorty? Jag kommer att “ligga” lite i vattnet efter en del mindre lyckade hopp… /Jonas
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Gran Canaria
Hej! Ska till Gran Canaria över nyår. Hur är vattentemperaturen då? Överlever jag om jag bara ta med en shorty? Jag kommer att “ligga” lite i vattnet efter en del mindre lyckade hopp… /Jonas
Hvis jeg var dig ville jeg nok tage en semi-dragt med også… jeg var der i sommer og alle sejler med shorty – men hvis man ligger meget i vandet så er en semi en god ide tror jeg //
ralf
danmark
Tag för fan med dig en dräkt med långa ben och gärna långa armar också, annars fryser du pitten av dig. Jobbade ett halvår på fue och vet vad jag snackar om…
Rikard
Rikard!
när var det du va på fuerte och jobbade på flagbeach?
va där v 9 förra året och då fanns det en rikard där..! undrar bara om det va du?
Tobbe
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Gran Canaria
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.