Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport gran canaria?

• anonym-anvandare

Medlem
    14 januari, 2003 vid 12:27

Vi är två tjejer, en kille och ett barn som är där 12-26 april och bor på Tres vidas, Bahía Feliz, Fritidsresor. Hoppas nu bara på lite vind just då!
    /Chatarina

• the_g

Medlem
    14 januari, 2003 vid 16:37

Jag är där feb till maj.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 januari, 2003 vid 03:07

Jag som skrev inlägget

Hej, jag skall till gran canaria, men har inte kommigt på en vart jag skall bo!
    Jag skall vindsurfa, i 2-3 veckor, Har ni tipps vart som är biligt och praktiskt? pozzo kanske?
    roligt att det är fler som skall ditt grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    16 januari, 2003 vid 03:09

Hej ni som skall bo i Bahía Feliz hyr inte bil där!
    Hyr genom pozzo, så får ni bilen , från biluthyrnigen i Bahía Feliz, fast mycket biligare!!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    4 april, 2003 vid 09:52

Hej!

Jag och en vän skall dit den 9/4-03, men ingen av oss vet något om stället beträffande windsurfing. Tar tacksamt emot tips, råd och annat =)

Tack på förhand

nonne

• zehlertz

Medlem
    4 april, 2003 vid 11:35

ha…ball

jag åker också 9/4 till GC…vi ska bo nära Bahia Feliz däer vi ska hyra grejer. Finns även ett F2 center men det är långt ifrån lika bra som Mistralcentret.

Med lite otur kan vinden vara lite sådär i Bahia Feliz under april, men då kan man säkert hyra bil o åka bort till Pozo…

vart ska ni bo?

• anonym-anvandare

Medlem
    4 april, 2003 vid 21:53

hej igen…=)
    jag vet inte riktigt vart vi skall bo men någon stans bör det ju bli =/.
    Om jag inte missminner mig så blir det hos en vän till en vän…=)
    alltid kul att träffa andra med gemensamt intresse så om andan faller på kan vi nås på 073-7363826…om nu mobilen funkar där nere

mvh
    nonne

ps vi tänkte även testa att kita så om det finns en klippa där ute…hör av er

• haegga

Medlem
    8 april, 2003 vid 18:10

Tjena !

Gå in och kolla på http://www.cutre.com där kan ni både fixa med boende och bilhyra, brädhyra, bra pris tycker jag, ska man parta på kvällarna så kanske det är fel att bo i Pozo men jag tror dom kan fixa annat boende också.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport gran canaria?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.