-
gran canaria vs fuerte till påsk
Tänkte sticka iväg och få lite värme påskveckan. Vilken ö är vindsäkrast sista veckan i mars tror ni? Är väl en chansning men vilken ligger bäst till?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › gran canaria vs fuerte till påsk
Tänkte sticka iväg och få lite värme påskveckan. Vilken ö är vindsäkrast sista veckan i mars tror ni? Är väl en chansning men vilken ligger bäst till?
Jag tror mer på Teneriffa och orten El Medano. Tillhör nog ett av dom vindsäkraste ställena på dom Kanariska öarna under vinterhalvåret. Men som sagt var, vindförhållandena under vinter-vår kan vara väldigt nyckfulla oavsett vilken ö man väjer.
Har varit på Gran Canaria (Pozo) och Teneriffa (Cabezo/El Medano) de senaste åren, sista mars veckan. Det har inte blåst alla dagar, men i alla fall cirka 4 dagar varje gång. 4 dagar har varit helt ok för mig då jag i alla fall har blivit rejält trött. Förra året blev årspremiären med 3.7 kvm full power. Ingen garanti att det blåser men sannolikheten är ganska stor…
Det blev gran canaria, skönt att få lite värme även om det kanske inte blir så mycket vind. Får ju försöka hålla frun glad 🙂
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › gran canaria vs fuerte till påsk
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.