Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Granne med EH´s fader!
-
Granne med EH´s fader!
Publicerad av gadget på 8 februari, 2008 vid 15:17Granne med Erik och…
…stranden med 10 m/s och 25-30 grader i luften! :laugh:
Äntligen slipper man våtdräkt!skotten svarade 17 år, 1 månad sedan 9 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
gogga;443651 wrote:jo, någonstans får det ju bli! får se vart bara…
…disneyland?
-
Ser ju gött ut! Själv har jag blivit halvt invalid efter att ha kört in i ett elakt rev här på Guadeloupe. Min Tablas drogs ut i stömmen som salt i såren.
Hörde att det har blivit dyrare i cabarete.. vad kostar motoconcho nu? Är Skip där o vänder burgare på kitebeach?
-
Aj då!
Det går över till du gifter dig Martin.. :laugh:
Dåligt med bilder tyvärr, filmar mest!
Får jag bara ordning på denna djungel av format etc så ska jag lägga upp en film så småningom!
Priserna är nog högre än för några år sedan tyvärr!Pöss!
-
@Hovang 443859 wrote:
Ser ju gött ut! Själv har jag blivit halvt invalid efter att ha kört in i ett elakt rev här på Guadeloupe. Min Tablas drogs ut i stömmen som salt i såren.
Hörde att det har blivit dyrare i cabarete.. vad kostar motoconcho nu? Är Skip där o vänder burgare på kitebeach?
Tråkigt att höra Martin. Hoppas att ni fick några bra dagar innan det hände och att det inte tar alltför lång tid innan det läker!
-
Uncle Skippy vänder burgare i Peru numera!
Anko, kom i luckan på skype så vi kan skvallra….
puss från Filippinerna -
photos of you inthe bikini?? where the hell are they fia?? dont make me start tapping my foot here…
Logga in för att svara.