-
Gräsö onsdag
Vet inte om jag pallar åka till Salnö eller Rullsand imorrn så jag slänger ut en krok om östra gräsö om det är nån som vill ha surfsällskap. Skicka ett
Sms på 0707-991011 eller prova ring. Kom igen nu!
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gräsö onsdag
Vet inte om jag pallar åka till Salnö eller Rullsand imorrn så jag slänger ut en krok om östra gräsö om det är nån som vill ha surfsällskap. Skicka ett
Sms på 0707-991011 eller prova ring. Kom igen nu!
Vart ligger Gräsö?
Kan ju kanske vara ett alt till Rullsand/Salnö.
Hade jag varit i närheten så hade jag huggit direkt såklart. Ser ut som det kan finnas riktigt sjyssta förutsättningar om när man kollar på maps..
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gräsö onsdag
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.