Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Grattis Aaron Hadlow och Flexifoil!

• sourra

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 15:32

Ja, grattis. Det var snubblande nära att Kavin Langeree och Naish tog hem hela klabbet efter att ha slutat på plats 2, 1, 1, 1 inför dubbeln i Chile där allt skulle avgöras. Langeree tog hem första men Hadlow avgjorde i andra och tog titeln med liten marginal. Resten av fältet var hjälplöst bakom.

• skejtar_henke

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 16:11

luktar smygreklam

• skotten

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 16:16

hadlow sucks…

• johanw

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 16:57

hadlow e grym…

• gh0st

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 18:16

Ja, hadlow rockar fan.

• skotten

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 18:20

he sucks, listening to him getting interviewed is like watching the outtakes from ”the worlds dumbest people” or something.

• kiters_se

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 18:50

Trodde jag skulle få se en cool kite film (http://www.habolocals.se/) på er local site men istället får jag se en halv blödande tumme. De började svettas… Hur gick det sedan? Peter

• johanw

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 20:08

@kiters_se 421175 wrote:

Trodde jag skulle få se en cool kite film (http://www.habolocals.se/) på er local site men istället får jag se en halv blödande tumme. De började svettas… Hur gick det sedan? Peter

hehe vi håller på o uppdatera sidan kommer komma upp en del goa grejor när den e klar..

• luuddee

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 20:09

han e rätt bra den där haadloow.. att han sen inte har mycket till stil e en annan sak.. och att han dessutom e ganska inte så trevlig e en annan.. men det gör ju inte honom sämre bara mindre najs

• johanw

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 20:19

@Luuddee 421207 wrote:

han e rätt bra den där haadloow.. att han sen inte har mycket till stil e en annan sak.. och att han dessutom e ganska inte så trevlig e en annan.. men det gör ju inte honom sämre bara mindre najs

där fick du til lde ludde:smirk:

• hengo

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 20:27

alltid ogillat hadlow, men nu senaste halvåret då man följt PKRA via extremeelements.tv tycker jag mig ändå märkt att han bättrat på sig stilmässigt.

tycker majoriteten av världeliten på PKRA kör betydligt fulare än honom. Men sen äre ju svårt att vara stilkung om man ska envisas med dubbla handlepasses etc, går det ens att göra snyggt?

• imported_lars

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 20:55

@skotten 421165 wrote:

he sucks, listening to him getting interviewed is like watching the outtakes from ”the worlds dumbest people” or something.

hehe, du är ju bara avundsjuk 😉

• skotten

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 22:49

maybe a little, but at the end of the day… he is english….. I like Ruben more.

• skejtar_henke

Medlem
    11 oktober, 2007 vid 06:28

Grymma bägge två. Men ruben är stenhård. hadlow mer teknisk och mer dingel.

• hengo

Medlem
    11 oktober, 2007 vid 07:05

@skejtar_henke 421267 wrote:

Grymma bägge två. Men ruben är stenhård. hadlow mer teknisk och mer dingel.

grejen är ju den att han dinglar sjukt lite i jämförelse med de andra ungarna på touren nu.. men visst, lite dingel kommer man inte undan på pkra. men ja, ruben kör snyggare…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Grattis Aaron Hadlow och Flexifoil!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.