Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Grattis Aaron Hadlow och Flexifoil!
-
Grattis Aaron Hadlow och Flexifoil!
Publicerad av kiters_se på 10 oktober, 2007 vid 15:22hengo svarade 17 år, 6 månader sedan 9 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Ja, grattis. Det var snubblande nära att Kavin Langeree och Naish tog hem hela klabbet efter att ha slutat på plats 2, 1, 1, 1 inför dubbeln i Chile där allt skulle avgöras. Langeree tog hem första men Hadlow avgjorde i andra och tog titeln med liten marginal. Resten av fältet var hjälplöst bakom.
-
he sucks, listening to him getting interviewed is like watching the outtakes from ”the worlds dumbest people” or something.
-
Trodde jag skulle få se en cool kite film (http://www.habolocals.se/) på er local site men istället får jag se en halv blödande tumme. De började svettas… Hur gick det sedan? Peter
-
@kiters_se 421175 wrote:
Trodde jag skulle få se en cool kite film (http://www.habolocals.se/) på er local site men istället får jag se en halv blödande tumme. De började svettas… Hur gick det sedan? Peter
hehe vi håller på o uppdatera sidan kommer komma upp en del goa grejor när den e klar..
-
han e rätt bra den där haadloow.. att han sen inte har mycket till stil e en annan sak.. och att han dessutom e ganska inte så trevlig e en annan.. men det gör ju inte honom sämre bara mindre najs
-
alltid ogillat hadlow, men nu senaste halvåret då man följt PKRA via extremeelements.tv tycker jag mig ändå märkt att han bättrat på sig stilmässigt.
tycker majoriteten av världeliten på PKRA kör betydligt fulare än honom. Men sen äre ju svårt att vara stilkung om man ska envisas med dubbla handlepasses etc, går det ens att göra snyggt?
-
@skotten 421165 wrote:
he sucks, listening to him getting interviewed is like watching the outtakes from ”the worlds dumbest people” or something.
hehe, du är ju bara avundsjuk 😉
-
maybe a little, but at the end of the day… he is english….. I like Ruben more.
-
Grymma bägge två. Men ruben är stenhård. hadlow mer teknisk och mer dingel.
-
@skejtar_henke 421267 wrote:
Grymma bägge två. Men ruben är stenhård. hadlow mer teknisk och mer dingel.
grejen är ju den att han dinglar sjukt lite i jämförelse med de andra ungarna på touren nu.. men visst, lite dingel kommer man inte undan på pkra. men ja, ruben kör snyggare…
Logga in för att svara.