Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Grattis pa fodelsedagen Henrik!

• Grattis pa fodelsedagen Henrik!

Posted by anonym-anvandare on 14 december, 2002 at 19:20

Keep kiting Henrik! Ska du till Ljunghusen imorron? Kan tyvarr inte folja med. Mar du battre? Onskar att jag kunde saga att allt suger, men det gor det inte. Magdalena halsar , stora framsteg 720 med grab!
    RadiKalle

anonym-anvandare replied 22 years ago 1 Member · 1 Reply
  • 1 Reply
  • anonym-anvandare

Member
    15 december, 2002 at 11:35

Tackar och bugar. Ni verkar ha det bra. Mår sådär så jag skiter i surfandet, tills du kommer hem. Jag och Marie kanske drar till Grand Kanaria 1jan, så jag är inte helt knäckt.

Ses
    H

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Grattis pa fodelsedagen Henrik!

You must be logged in to create new discussions.