Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Grattis Skåne!
-
Grattis Skåne!
Posted by sourra on 29 maj, 2008 at 22:30Ni får besök av Sourra & Rusiak i helgen. Kanske Neven & Nils är sugna på att hänga på också. Sourra & Co kommer ned på fredag kväll och åker hem på lördag kväll. Vem vill ha oss? Chrille? Krillan? Tony? Först till kvarn…
rusiak replied 16 years, 6 months ago 16 Members · 56 Replies -
56 Replies
-
ME! Eastcoast sounds like a plan. I will see if I can get Frode to warm up the beds at his HQ.
-
ska ni ner redan på fredan… åker lördag morgon om vind utlovas
ni får sova på jonaish studsmatta -
Kul! Ni får gärna sova hos mig.
Det är fest hos Gregers i kväll så ni får bestämma om ni vill med till Kbh.
Blir det Samepalt till mat?
-
Gött mos göbbar, ostkustsurf blir det imorgon bitti. Kanske kan det vankas palt ikväll, vem vet? Sängplats fixad hos Chrille men jag är lite lite rädd för Malmös gatunät. Det är som gjort för att irra bort sig i. Det har gjorts förr =)
-
vafaaan! kan ni inte åka ner på söndag morron o upp söndag kväll i stället?
-
Man är borta EN dag och helt plötsligt planeras det roadtips till höger och vänster utan mig. Pfft.
Jag kommer ner jag med! Laddad till 150%!
-
va?! hur har jag missat detta fenomen! Här måste börjas ombokas i kalendrar, almenackor och solur!
-
@sourra 471134 wrote:
Gött mos göbbar, ostkustsurf blir det imorgon bitti. Kanske kan det vankas palt ikväll, vem vet? Sängplats fixad hos Chrille men jag är lite lite rädd för Malmös gatunät. Det är som gjort för att irra bort sig i. Det har gjorts förr =)
Var är ni imorgon?
tel. 073 021 30 89
/M
-
Alla tecken pekar på Borrby men jag kan höra av mig och säga var det blir när vi kollat dagsprognosen. Är du nere i trakterna imorgon Mat?
Log in to reply.