Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Grattis Skåne!
-
@Brushanen 471241 wrote:
…men ni missar tidernas kitefiest…
Om du menar fiesta = vila så har jag haft nog redan 🙂
Jag hakar på ner om nån har plats i bilen imorgon?
-
@sourra 471237 wrote:
Alla tecken pekar på Borrby men jag kan höra av mig och säga var det blir när vi kollat dagsprognosen. Är du nere i trakterna imorgon Mat?
Kanske åker imorgon tidigt… Ring / sms:a gärna var ni är.
Har aldrig varit i Borbby…är spoten lätt att hitta?
/M
-
Mat;471262 wrote:Kanske åker imorgon tidigt… Ring / sms:a gärna var ni är.
Har aldrig varit i Borbby…är spoten lätt att hitta?
/M
ja fan!
-
Mat;471262 wrote:[..]Borbby…är spoten lätt att hitta?
Hehe. Jag har varit där ett par gånger och jag åker alltid fel, tycker jag. Är det ingen som har lust att göra en bra vägbeskrivning med ett par skärmdumpar från Google earth eller liknande?
-
christian12345;471275 wrote:Hehe. Jag har varit där ett par gånger och jag åker alltid fel, tycker jag. Är det ingen som har lust att göra en bra vägbeskrivning med ett par skärmdumpar från Google earth eller liknande?
som tack, kommer jag till dig ikväll!
http://www.hitta.se/Route.aspx#6167930;1323215;Malm%F6;;Malm%F6;|6146014;1400762;Borrby%20strandbad;;Simrishamn;
-
Tack Jonas, men jag tror inte att de där länkarna funkar särskilt bra!
-
christian12345;471288 wrote:Tack Jonas, men jag tror inte att de där länkarna funkar särskilt bra!
vilken tur att jag hjälpte dig sen då 😉
-
jag och nisse näsblod åker från götet imorrn morgon kl 8. hoppas på att vara framme innan lunch iaf. blir vinden bra så stannar vi nog till söndagen också. såvida ingen har nåt bekvämare förslag så kör vi provisorisk tältning. “sess i möra” som man säger på västkusten!
-
Vet inte än om jag åker men om jag drar från Varberg det blir nog Parkvägen igen. För långt att åka till Borbby den här gången… menar att prognosen verkar mycket bättre runt Skanör.
/M
-
om nån ska med neråt och jaga vind imorgon så åker jag o johnk (som sagt) vid 8 imorgon…
messa på 073 621 09 36, har 1 plats över
Log in to reply.