Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Grattis Skåne!
-
@Mat 471354 wrote:
Vet inte än om jag åker men om jag drar från Varberg det blir nog Parkvägen igen. För långt att åka till Borbby den här gången… menar att prognosen verkar mycket bättre runt Skanör.
/M
Det lutar åt det før oss också. Du får ett sms imorgon och vi postar hær imorgon var vi tar vægen.
-
Kommer från oslo lördag natt och hoppas på nått vind i vbg på söndag, int troligt men kan ju alltid hoppas, har mina grejor där iaf. Om de vindar ngnstans då keep in touch 0705534192 :laugh:
ser väldigt fattigt ut just nu på blåst, crap!!!!
-
Jodå, det verkar blåsa fint http://windfinder.com/report/falsterbo
Vi drar oss mot Parkvægen men først ska vi på expedition och hæmta Nevens nya grejer. Med andra ord ær vi på Parkis om ca 3 timmar. Wacko, Chrille hælsar att du kan sova hos honom. -
yeah I can see me skipping LA and hitting PV instead today, train a little strapless or summin.
-
Vi hamnade på Lundåkra till slut, fan vad nice det var. Kan någon förklara för mig hur det funkar med vinden i skåne? Dmi visar att det knappt ska blåsa också brallar det i så man kör med bra tryck i sin 10.5 hela jävla dagen.
-
va ju rätt sjuk dag.. har aldrig sett så mycket folk på en o samma spt någonsin i sverige..
-
Lite pics från Lördagen:
1. Alex Rusiak och Chrille 1-5
2. JohnK kör en one-footer
3. Stebe köttar
4. Neven och Alex
5. Danne
6. Stebe igen
7. Mr LF
8. Gadget
9. Mr LF
10. ? -
grym helg, grym spot! fan ni har det så bra där nere…
kul att träffa folket igen!
/Nils -
ja fan vad najs! stort tack till christan12345 också som körde vandrarhem med helpension! färskaste färskpotatisen, rödaste vinet och mammigaste mamma scan satt fint i kistan efter en lång dag på vattnet 🙂
Perfekt spot också måste jag hålla med om! Kan inte bli bättre!
Kärlek till alla som var där
Log in to reply.