Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Grattis Stebe!
-
Grattis Stebe!
Publicerad av above_the_law på 30 augusti, 2009 vid 06:38…Igår gick ännu en broder in i förfallets era:wink:.
Stebe blev gubbe (men en go sådan).Nu är det hög tid att börja VÅGSURFA på riktigt mannen! Håller kroppen ung och inga alvarliga knä- eller andra led-skador, samt da shit of feelings. Du fick väl en Pukas Rawson SR;-)?
Grattis och hoppas du inte är för bakis för att njuta av dagens vindar, vågro och faktiskt sol!
toby svarade 15 år, 2 månader sedan 10 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
above_the_law;571417 wrote:…Igår gick ännu en broder in i förfallets era:wink:.
Stebe blev gubbe (men en go sådan).Nu är det hög tid att börja VÅGSURFA på riktigt mannen! Håller kroppen ung och inga alvarliga knä- eller andra led-skador, samt da shit of feelings. Du fick väl en Pukas Rawson SR;-)?
Grattis och hoppas du inte är för bakis för att njuta av dagens vindar, vågro och faktiskt sol!
Fett Stefan. Tack för igår jag mår inte bra idag….
-
Stebe och Anna, grattis och tackar för en riktigt skön fest!
Nu skall jag ut och köra i Askimsviken
-
Grymt att alla gav järnet, har nån bilder på när Neven och brosan streakade?
Två killar man inte skall bråka med
-
stebe;571562 wrote:Grymt att alla gav järnet, har nån bilder på när Neven och brosan streakade?
Två killar man inte skall bråka med
haha! Bad to the bone…. Nej ingen aning men kanske att Malin fotade? Hon lär ju tagit 100 tals bilder ;0)
-
grattis till er båda,attans att man har jouren hela helgen,,….sen vill vi se alla skandalkort!!!!
-
stebe;571562 wrote:Grymt att alla gav järnet, har nån bilder på när Neven och brosan streakade?
Två killar man inte skall bråka medHa ha!
Danne “Dee Schneider”, vem fn lånade ut min woodstock-frilla till dig?!:grin:Pirre, RELAX eller Purexxxxx….
Bröööötis i pruttis “Freddy M. Queen”! -
Tack som fasen för en riktigt bra fest. Jag är fortfarande grön i hårbotten…
Haha, jag hoppas inte streakandet blev väldokumenterat… Och om det blev det: Det var rätt kalt ute..! 🙂
-
grymm fest stebe/anna….välkomna in i medelåldern…tack för en mycket trevlig tillställning…
Logga in för att svara.