Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Grattis Tobas till att bli första och enda…
-
Grattis Tobas till att bli första och enda…
Publicerad av kiters_se på 17 februari, 2005 vid 16:29Grattis Tobas till att bli Sveriges första och enda IKO Snowkiting instruktör!
Peter
http://www.kiters.seanonym-anvandare svarade 20 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Är det några drastiska skillnader till ”standard” utbildningen?
-
Svar till:
haha
[/ QUOTE ]
det är intressant om man funderar på att gå utbildningen – vad man lär sig…
står inte så mycket på sidan -
Svar till:
ja trodde de stod tablas
[/ QUOTE ]
Nä de va bättre än så 😉Peter
-
Jag vet inget om iko, däremot vet jag att Tobas är en av dom trevigaste kitarna där ute, han har ju varit med sen snowkitarna räknades på ena handen oxå. Bra att det börjar bli lite utbud på kurser nu, även på snö.. I Sundsvall finns kiteskolan.com Östersund mbkiting.com & i Åre Tobas med kiters.se & längre upp är det väl kitesweden som kör.
Finns det fler som håller kurser på snö??
/Daniel -
Jag håller kurser genom kajtech.nu/salenkitesenter.se och surfbutiken Dingo i Uppsala samt genom kitesurfskolan.com
håller till runt sthlm/uptown o sälen
Trist att vintern varit så varm bara… -
Svar till:
Jag vet inget om iko, däremot vet jag att Tobas är en av dom trevigaste kitarna där ute.
/Daniel[/ QUOTE ]
absolut! tyckte bara att det lät så skönt dissigt med komentaren innan mitt ”haha”, därav ”haha”. tobas gör ett grymt jobb med att hålla koll på oss missanpasade och socialt handikapade kitare från sthlm,
hehe(igen)
/august den yngre
-
Svar till:
Jag vet inget om iko, däremot vet jag att Tobas är en av dom trevigaste kitarna där ute, han har ju varit med sen snowkitarna räknades på ena handen oxå. Bra att det börjar bli lite utbud på kurser nu, även på snö.. I Sundsvall finns kiteskolan.com Östersund mbkiting.com & i Åre Tobas med kiters.se & längre upp är det väl kitesweden som kör.
Finns det fler som håller kurser på snö??
/Daniel[/ QUOTE ]
Kiters har kursverksamhet även på följande ställen:
Åre: Peter NY bramwell@kiters.se Kitewing i Åre. Nytt kitecenter som Tobas & Peter kör, nere vid Åre sjön.
Sundsvall: urban@kiters.se NY 070 – 324 71 24 (Peter Lynn)
Uppsala: Kitewing & Foil Peter Lynn, 2 NYA instruktörer, mer info kommer snart.
Stockholm: jakob[a]kiters.se 0704673595 ( Peter Lynn)
max[a]kiters.se, 0707441199 (Kitewing)Östersund: lars[a]kiters.se Kitewing
0702572244 alt 063-778880Vissa kör introduktion till kite och andra går djupare.
Vi hopas på ytterligare ett ESS i Stockholm nästa vecka!
Kiters på G jag lovar!!!
Ska på kickoff i UK i helgen med Flexifoil! Ska bli skit kul!
Peter
-
djävla Urban asså. komma här och konkurrera, det blir till och lägga nyponkli i hans våtdräkt till sommaren
Logga in för att svara.