Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gräv bort skåne
-
Gräv bort skåne
Publicerad av anonym-anvandare på 8 december, 2004 vid 15:29Ta ett tag du också
http://www.hitbutiken.com/annat/skane/?page=omnickesurf svarade 19 år, 11 månader sedan 10 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Kan vi ta med halland också så är detta ju en superidé.
Ett surfspotsfritt sverige. -
skit i skåne. Jag tycker vi ska ta gemensamma krafttag och gräva ner danmark! Jävlar vilka fruktade vågor som skulle dundra in på västkusten då =) När ni är i danmark nästa gång, ta med så mycker jord som möjligt och tippa den i småland =)
-
Ja laegg all sand ngnstans sa vi kan aka litye skidor pa vintern oxa…
-
Svar till:
skit i skåne. Jag tycker vi ska ta gemensamma krafttag och gräva ner danmark! Jävlar vilka fruktade vågor som skulle dundra in på västkusten då =) När ni är i danmark nästa gång, ta med så mycker jord som möjligt och tippa den i småland =)
[/ QUOTE ]
Vore fint inget Danmark och fet skidbacke i småland det låter som ett vettigt alternativ
-
gräv en bred kanal så kör vi speedtävlingar där när ni är klara.
-
hehe…ja, Skåne skulle klara sig utmärkt utan resten av Sverige…frågan är om Sverige skulle klara sig utan Skåne? Och varför är Österlen och Lund proppfulla med folk norrifrån, framförallt stockholmare?
-
håller med. skåne skulle nog till och med klara sig bättre utan resten av sverige! resten av sverige skulle dock verkligen inte klara sig utan skåne. vad skulle till exempel stockholmarna göra utan båstad? -de komemr inte klara sig utan så därför vädjar jag till GBS att gräva sin kanal söder om denna stad så att vi slipper komma i någon sorts kontakt med packet!
-
Vi kan ju gräva speedkanalerna i Norrland istället… Där lär ju ingen bry sig och det lär nog blåsa en del när fjällstormarna kommer.Fast det blir å andra sidan jävligt kallt…
Logga in för att svara.