Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Grekland, Paros
-
Hello pa er dar hemma!!!
Nu har vi fatt internett i baren sa nu skall vi kunna svara pa nagra frager!!!! Eller ring 00306979390522
Det blaser och det ar skont!!!!!
Stolle -
600 euro för tre lektioner, de är inte stabilt…
Nån som vet om de går att skicka brädan o skärmen till ett postkontor eller linknade på paros?/Bolle
-
tjena!!
nu har det varit mest 14 och 16…. men det blir blasigare senare pa sommaren!!!! Det som ar bast senare ar nog ca 10.600 hovdingar ar inte sa stablit, men du kan ju forsoka pruta!!!!!!
Stolle -
Skulle ha åkte med tjejen 11 juli, nu ser de ut som jag får åka ensam Någon som är intresserad av att köpa en flygbiljet arlanda-sanotrini billigt?
-
Stoppa tjejens flygbiljett i bröstfickan å gå ut på krogen så löser det sig!
-
weeeeeeeeeee, åker fan nästa söndag(4e) . Hur blåser det? det blåser jävligt mycket hoppas jag? o jävla varmt i vattnet får det va oxå, så slipper man packa ner våtdräkten.
-
Antar att det är för bra vind på Paros just nu för att ni ska kunna sitta o häcka på steffo o svara på mein frågen.
-
coolt, jag ska ditt om två veckor. Är de värt att släppa med en 15,5kvm eller är de smartare att köpa en mer lämplig på paros? nån som vet?
-
du bör ha något mindre med dig. Jag har 15 o 10 med mig. Jag vet inte hur det är med priser på kites på Paros. Jag tror det är smartare att köpa en mindre kite här hemma, alternativt hyra en mindre kite där när det blåser pung.
-
Svar till:
tjena!!
nu har det varit mest 14 och 16…. men det blir blasigare senare pa sommaren!!!! Det som ar bast senare ar nog ca 10.600 hovdingar ar inte sa stablit, men du kan ju forsoka pruta!!!!!!
Stolle[/ QUOTE ]
Ursäkta tjatet men är det enkelt att fixa boende på plats?
Har du några tips Stolle?
/T -
Halloj!!!!
Det ar lungt att ordna boende pa plats!!!!
Vinden har varit bra och dalig i det sista, men det finns ett stalle som vi drar nar det inte blaser pa pounda. Men man maste aka bat dit och min bat ar inte sa stor bara.
Men dar ar vinden starkare och platt vatten.
Ha det gott och till er som kommer ner sa syns vi snart
Stolle -
har du egen båt ? härligt fan. Vi ses väl på pounda beach vettja.
Logga in för att svara.