Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Grekland, Paros

• anonym-anvandare

Medlem
    10 juni, 2004 vid 19:50

Hello pa er dar hemma!!!
    Nu har vi fatt internett i baren sa nu skall vi kunna svara pa nagra frager!!!! Eller ring 00306979390522
    Det blaser och det ar skont!!!!!
    Stolle

• curry

Medlem
    11 juni, 2004 vid 09:07

vilken storlek på kiten använder ni mest?

• anonym-anvandare

Medlem
    11 juni, 2004 vid 11:02

600 euro för tre lektioner, de är inte stabilt…
    Nån som vet om de går att skicka brädan o skärmen till ett postkontor eller linknade på paros?

/Bolle

• anonym-anvandare

Medlem
    11 juni, 2004 vid 18:18

tjena!!
    nu har det varit mest 14 och 16…. men det blir blasigare senare pa sommaren!!!! Det som ar bast senare ar nog ca 10.

600 hovdingar ar inte sa stablit, men du kan ju forsoka pruta!!!!!!
    Stolle

• anonym-anvandare

Medlem
    17 juni, 2004 vid 12:14

Skulle ha åkte med tjejen 11 juli, nu ser de ut som jag får åka ensam smile.gif Någon som är intresserad av att köpa en flygbiljet arlanda-sanotrini billigt?

• kitefredrik

Medlem
    17 juni, 2004 vid 13:22

Stoppa tjejens flygbiljett i bröstfickan å gå ut på krogen så löser det sig! grin.gif

• curry

Medlem
    24 juni, 2004 vid 15:23

weeeeeeeeeee, åker fan nästa söndag(4e) laugh.gif. Hur blåser det? det blåser jävligt mycket hoppas jag? o jävla varmt i vattnet får det va oxå, så slipper man packa ner våtdräkten.

• curry

Medlem
    27 juni, 2004 vid 14:03

Antar att det är för bra vind på Paros just nu för att ni ska kunna sitta o häcka på steffo smirk.gif o svara på mein frågen.

• curry

Medlem
    28 juni, 2004 vid 20:17

fin förstadag för mig på paros då

• anonym-anvandare

Medlem
    29 juni, 2004 vid 08:05

coolt, jag ska ditt om två veckor. Är de värt att släppa med en 15,5kvm eller är de smartare att köpa en mer lämplig på paros? nån som vet?

• curry

Medlem
    29 juni, 2004 vid 08:35

du bör ha något mindre med dig. Jag har 15 o 10 med mig. Jag vet inte hur det är med priser på kites på Paros. Jag tror det är smartare att köpa en mindre kite här hemma, alternativt hyra en mindre kite där när det blåser pung.

• curry

Medlem
    29 juni, 2004 vid 21:35

soooft me drag onna da island

• dakant

Medlem
    1 juli, 2004 vid 12:51

Svar till:

tjena!!
    nu har det varit mest 14 och 16…. men det blir blasigare senare pa sommaren!!!! Det som ar bast senare ar nog ca 10.

600 hovdingar ar inte sa stablit, men du kan ju forsoka pruta!!!!!!
    Stolle

[/ QUOTE ]
    Ursäkta tjatet men är det enkelt att fixa boende på plats?
    Har du några tips Stolle?
    /T

• anonym-anvandare

Medlem
    3 juli, 2004 vid 10:55

Halloj!!!!
    Det ar lungt att ordna boende pa plats!!!!
    Vinden har varit bra och dalig i det sista, men det finns ett stalle som vi drar nar det inte blaser pa pounda. Men man maste aka bat dit och min bat ar inte sa stor bara.
    Men dar ar vinden starkare och platt vatten.
    Ha det gott och till er som kommer ner sa syns vi snart
    Stolle

• curry

Medlem
    3 juli, 2004 vid 11:03

har du egen båt shocked.gif? härligt fan. Vi ses väl på pounda beach vettja.

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Grekland, Paros

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.