Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Grekland, Paros
-
vafan? körde typ 10 varje dag när jag va där
Har ni snackat med Giorgo eller va han heter? “rastaman” “rastahead”(ägaren av kiteshoppen o baren, a ni vet), jävla trevlig typ, fick åka på hans lilla custom när det tröt med min fede 136a. -
fint ställe det här va, paros, intesant? hörde rykten om att ni fick kajta så mycket satt ni inte orkade mer…eeh..
-
Svar till:
fint ställe det här va, paros, intesant? hörde rykten om att ni fick kajta så mycket satt ni inte orkade mer…eeh..
[/ QUOTE ]
Ehh du, we wish!
Sista dan blåste det kanon nästan hela dan. Växlade mellan 12:a å 16 å körde tills bena skaka. Men 3 kitedagar av 10 (varav en bra å två halvkääz) är det bara att konstatera att vi hade nog en j-a otur.Updated vad det gäller rescue: Har du otur (som jag hade) när du behöver rescue å instruktörerna är upptagna (vilket dom är hela tiden av antingen ge kurser eller snacka skit/skrika till varandra i hög discomusik, se coola ut vid baren) så skickar dom ut vilken nisse som helst för att hämta upp dig. Förhoppningsvis innan man drivit för långt (själv var jag nästan nere vid färjorna innan grove grek-Ove) plocka upp mig. Som tack för hjälpen ville han ha 30Euro! Tack men nej tack å efter tjafs med bla rastamannen paya jag 15. Inte billigt å jäkligt oproffsigt av centret.
-
Hade inte sådan jäkla tur med vinden i Tarifa heller… Började as-bra med tre fina dagar, sedan ett par dagar med stiltje, sedan asbra igen… sedan blåste det pung. 6m2 hade pojkarna (och flickorna) som var ute o körde.
-
jo, det va det jag menade, att ni inte fick ett skit med vind …jag däremot fick fett med fett vind 8-12 m/s i 10/14 dar
-
Svar till:
jo, det va det jag menade, att ni inte fick ett skit med vind …jag däremot fick fett med fett vind 8-12 m/s i 10/14 dar
[/ QUOTE ]
Javisst, bara gnid in det ja gör det! *uuuääähhhh*
Tur att jag fick 2 goa timmar i kvällssolen i shorts å rash på näset idag…
Logga in för att svara.