Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Grillfest för kitare i Habo

• zoolander

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 15:24

män när i hääävette ä dä dåådå? gotdannit

• anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 18:41

Läs vad Sidpiraya har skrivet så kanske poletten ramlar ner. cool.gif

• patrikol

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 07:16

Ser inte ut att bli allt för mysigt väder. frown.gif Blir det något i allafall? confused.gif

• zoolander

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 07:39

män dööö! jag tänkte kanske att det va stellan som skulle meddela eftersom det va han som gjorde tråden… dööö

• sidpiraya

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 07:40

a va fan vi får trängas i Pans buss i värsta fall 🙂

crazy.gif Pan du kommer väll ??

/Michael

• patrikol

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 07:53

”Efter som jag startade tråden säger jag imorgon fredag vid 1800. Vi får sammla lite ved ihop och de som har liggande hemma kan ta med. OK”

Är Stellans inlägg skojade bara till det lite inget illa ment smile.gif
    Skall snacka med Stellan idag så får vi se, verkar som folk är sugna i allafall så då tar väl jag också med buss så att vi kan skula om det behövs, fast va fan visst blir det fint i kväll det får vi helt enkelt beställa. smirk.gif

• stellan

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 08:01

Tja vädret ser ut att bli bra för kitning men sämmre för grillning men skit i det. Jag äter mina korvar råa om det inte går att göra upp eld. Ölen håller sig iallfall kall.

Ikväll vid 18 tiden tänder jag grillen i habo. Betongrören framför serveringen. Jag tar med kol och t-doja. Hittade inte så mycket ved i lägenheten men har någon det liggande så ta med.

Vi ses

• sidpiraya

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 12:41

Jag kommer från direkt från jobbet i DK, så med lite fjäsk & mutor så ska jag se om jag inte kan få med mig en back äkta dansk ÖL smile.gif

/Michael

• stellan

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 21:36

Det verkar inte om bra vind, grillning och kitning går ihop. Om det blåser vill man inte grilla, då vill man surfa. Men det blåste för mycket för att grilla. Jag hade kol och korv med mig men min kompis som är brandman satte stopp för mig. Det får bli en annan gång när vinden lags sig och det inte finns något annat att göra än att…. grilla. Ha det – ses i Habo imorgon

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Grillfest för kitare i Habo

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.