Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Grym dag på roxen
-
Härliga pics stebe !
Vi får hoppas på lite mer vind och lite puder till nästa helg… ser ju inte så bra ut men… Kanske kan bli vatten premiär istället.. !
-
ser ruggit skönt ut.
var oxå ute i dag men tittade bara på (ett nyckenben är av) men det va lite lite vind oxå men det där såg nu ruggit skönt ut
-
Ja bara att instämma goa bilder! Vi här nere i
Skåne för nöja oss med 9+ och öppet vatten. -
Sist det var sol och läge för kitesurfing! Tror det var i går!
-
nästa gång vi är ute tar jag med mig en kran. det var väl fehn om inte jag också ska upp i luften på någon av bilderna
tack för bästa helgen på länge
-
Om det inte blir alltför varmt kanske det kan bli läge på onsdag. -1 och nordligt 12m/s är utlovat !!! Fina bilder för övrigt. Blev söndagen lika hygglig som lördagen ??
JB -
Tack för dom bilderna nu mår jag ännu sämre . Åkte på nån skit typ halsont feber snuva och allt annat som hör till har legat nerbäddad hela helgen , så det där var det sista jag ville se . Men det var ju kul för er som kunde vara där .
Christer -
Ahh…we like alot yes…
Jag har grejorna redo för en komp. från 14:00 o frammåt på ons.
Nää sönd. var sämre. Kom ut vid tolvhugget, och det var bara sporadiska
byar som piskade upp lite fart tyvärr…men ligga och cruise:a i strålande solsken endast iförd t-shirt och fleece mår man inte dåligt av heller…
Stebe och Guran kom ut något tidigare, och det hade visst vart några m/s mer innan…Ses gubbar!
-
Det vankas ju snö imorgon, så har vi flyt får vi lite mysigt puder på skaren….wheiieeee!
Drar du ut så piip till!
Logga in för att svara.