Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Grym dag på roxen

• bohn2fly

Medlem
    16 februari, 2004 vid 20:12

Tisdag och onsdag, jo jag tackar. Vissa har det ju bra… laugh.gif

För mig blir det onsdag eftermiddag…hoppas påvara ute vid La Roxa strac efter 15.00…

/Peter

• stebe

Medlem
    17 februari, 2004 vid 18:00

Hej på er, jag tänkte åka ut till La Roxa vid 13-14 det lär ju friska på ordentligt..

Är det tvärskogs udde som gäller vid nordlig vind?
    Är det nån som har kollat snöförhållandene efter dagens regn?

cool.gif

• fredo

Medlem
    17 februari, 2004 vid 22:46

Goodie!
    Drar du iväg ett sms med status när du är där?
    Inte en aningen om hur snöläget är nu….hoppas det ligger kvar så det går att åka…
    Hörs!

/Fredo

• biorno

Medlem
    18 februari, 2004 vid 08:13

Frågan är hur mycket snö som finns kvar… finns det snö så drar jag ut så fort jag hinner.

• skutt

Medlem
    18 februari, 2004 vid 08:25

Var inte framme vid sjön men såg ut över roxen när jag åkte till jobbet i morse det var i allafall vitt , men var är vinden ? kanske kommer senare . Vid Nordlig vind blir det väll udden som gäller . kan vara där vid 13-14 bilen är packad arbetskolegorna förvarnade .
    Christer .

• jbi

Medlem
    18 februari, 2004 vid 09:02

Status kl 9.40 : Packad skarsnö o lite fläkt ute på udden. Prognosen säger ju ökande under dagen, så det kan bli grejt.

• fredo

Medlem
    18 februari, 2004 vid 11:49

Status 12:50
    Fin skarsnö och hyfsat med vind (bättre än i söndags). Stebe var tveksam
    till om han kunde köra sin Fuel 17 (överriggad). Siktar på att vara ute till 15:00…

• bohn2fly

Medlem
    18 februari, 2004 vid 14:47

Sitter just nu och väntar på Herr Björn…min lift till La Roxa…och han dröjer…

Måste få tillbaka bilen snart, det här är jobbigt frown.gif frown.gif

• stebe

Medlem
    18 februari, 2004 vid 17:47

Onsdag on La Roxa, bra med vind men jävligt hårt underlag… aj min stackars röv..

• stebe

Medlem
    18 februari, 2004 vid 17:48

Fredrik fick sin X3:a testad ordentligt..

• walle

Medlem
    18 februari, 2004 vid 18:48

N A J S ! cool.gif

• guran

Medlem
    18 februari, 2004 vid 19:00

ser trevligt ut smile.gif hur många var ni där? själv har jag jobbat som en gris o mitt flygplan är fortfarande trasigt confused.gif

• fredo

Medlem
    18 februari, 2004 vid 19:44

Det var najs! Fin fin trycka emellanåt, och det var bättre grepp i skaren än under helgen. Vi var en drös…jag, Stebe, Biorno, Skutt, Jonny…o nästan Bohn som stod påklädd och väntade på skjuts av Biorno…

Vill bara ut igen…hoppas på fre + helgen. Se till att mecka ihop det där planet illa kvickt! wink.gif

• walle

Medlem
    18 februari, 2004 vid 19:46

hur ser det ut inför helgen, snö kvar/vind?

• biorno

Medlem
    18 februari, 2004 vid 20:11

Kan nog ligga lite snö kvar förhoppningsvis men det ser lite sisådär ut på vindfronten..

och angående stackars bohna så gjorde jag iaf mitt bästa ringde jobb, försökte hitta nummret hem och ringde 3 ggr till mobilen..

Sida 3 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Grym dag på roxen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.