Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Grym design på bräda

• Grym design på bräda

Publicerad av chili_con_arne på 8 mars, 2004 vid 18:54

Ibland har man för mycket fritid… och lite patriotisk är man allt. Men det är ju kul och designa saker och ting.
    Funderar skarpt på att lacka min bräda såhär… fast utan missilen.

kiteboard.jpg

anonym-anvandare svarade 20 år, 8 månader sedan 12 Medlemmar · 39 Svar
  • 39 Svar
  • stebe

Medlem
    8 mars, 2004 vid 19:07

En svart döskalle i mitten och lite flames i kanterna så skulle det kunna bli världens snyggaste kite, den är ju kite shape:ad.. laugh.gif

• zaihttam

Medlem
    8 mars, 2004 vid 19:20

e det inte lite nördvarning på dödskalle och flames? jag menar man kan ju vara ironisk men du verkar ju GRYMT allvarlig!

• chili_con_arne

Medlem
    8 mars, 2004 vid 19:20

Det vore snyggt…
    Men jag har ju inte lagt nån tid på shapen… det var nån EH-bräda jag kopierade.

• zaihttam

Medlem
    8 mars, 2004 vid 19:49

jag hoppas ni skämtar! e ni bönder eller?!

• stebe

Medlem
    8 mars, 2004 vid 19:53

Svar till:

e det inte lite nördvarning på dödskalle och flames? jag menar man kan ju vara ironisk men du verkar ju GRYMT allvarlig!

[/ QUOTE ]

Jo, helt klart… men jag är gärna en nörd bara jag får en stor, fet, svart döskalle på min drake laugh.gif

• zaihttam

Medlem
    8 mars, 2004 vid 19:56

okej du har rätt de e rätt koolt

• stebe

Medlem
    8 mars, 2004 vid 19:57

Svar till:

jag hoppas ni skämtar! e ni bönder eller?!

[/ QUOTE ]

Är inte slingshot.se länken i hörnan läcker!?

• zaihttam

Medlem
    8 mars, 2004 vid 20:04

jag e lessen. ska de va en döskalle ska det va en sån där gammal ful en jävel med ben i kors också ska den sitta på motorhuven till en kaddylack snoooooop deville med 1200hp!

• stoorfaen

Medlem
    8 mars, 2004 vid 20:14

en gammal jolly roger från någon gammal kryssare från första världskriget vore inte fel…dom hade stil. :=

ps. finns det inte en gammal reklambild från flygvapnet som sponsrar svenska wakeboardlandslaget där dom har det stuket på layouten? vi vet den där nån gör en railey efter en jas ds. wink.gif

• patrikol

Medlem
    8 mars, 2004 vid 20:57

Fräck! smile.gif

• guran

Medlem
    8 mars, 2004 vid 21:22

Skaamtar smirk.gif det gar alltid att klamma in en dodskalle llr lite flammor….. crazy.gif

• chili_con_arne

Medlem
    8 mars, 2004 vid 22:12

Vikken attityd då tongue.gif
    Inte är jag bonde… men jag bor ju lite på vischan. Och hellre det än i fjoll-träsk grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    8 mars, 2004 vid 22:48

flames, monster, döskallar osv är skitfult. inse. och typ jättepinsamt också.

clean och enkel design ska det vara. om man vill hänga med det nya dvs…

• stoorfaen

Medlem
    8 mars, 2004 vid 22:58

Svar till:

flames, monster, döskallar osv är skitfult. inse. och typ jättepinsamt också.

clean och enkel design ska det vara. om man vill hänga med det nya dvs…

[/ QUOTE ]

ja, det är ju skitcool att hänga på alla nya trender så fort det dyker upp nått…not wink.gif allt kommer tillbaka till skulls förr eller senare, men det ena utesluter ju inte det andra, man kan ha ett cleant skullmotiv. :=

• zaihttam

Medlem
    8 mars, 2004 vid 23:08

okej jag säger så här, och såhär ÄR det! en döskalle hit och dit e väl okej men ska de va flejms ska dom va skamligt fula. de ända som INTE får förekomma är tribalmönster, varken på brädor eller nån annan stans.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Grym design på bräda

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.