Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Grym design på bräda
-
precis…inga tribal! men en fet skull på ryggen skulle va coolt! := eller kanske en högerhalva, så får nån annan tatuera in vänsterhalvan! så kan man gå och hålla varandra i handen på beachen! jag kan tänka mig en högerhalva, e nån sugen på vänstern?
-
ja varför inte? jag kan nog va med, en sån riktig gammal sjörövarskalle fast vi kör med henna jag vill inte va 80 å ha en fet svart fläck på ryggen..
-
bra! men kom igen, va lite rocker! vi kör me gammal motorolja och en schysst synål! := <--"en clean skull som säger fast den e död iofs”
-
Nja va. Thrasha brådan åt helvete och kör på den. Fettmedfett.com.
/JK (Team No Design/Trash it da fuk up)
-
en sån bräda bygger vi Johan!
den lär ju reta lite KIDS i alla fall -
Ja… fast den shapen ska jag ju inte ha (tror jag, eller?).
Och till alla andra… vill gärna ha lite konstruktiv kritik!
-
Kan du inte få in lite diskreta flames någonstans?
Jag kommer alltid gilla flames -
jag gillar stuket på designen skarpt! schysst me nitar! hehe…de e lite hardcore! ok, lite konstruktiv krittiks: det enda jag tänkte på var hur det skulle se ut att ha “nya” tre kronor som e i mörkgrått isället?! jag vet inte, men JASen har ju så…
-
Konstruktiv kritik? Designa inte en bräda så att den ser ut som en gammal Bic Airflow.
/JK (Le Protector De Le Team No Design/Trash It)
-
Svar till:
Konstruktiv kritik? Designa inte en bräda så att den ser ut som en gammal Bic Airflow.
/JK (Le Protector De Le Team No Design/Trash It)
[/ QUOTE ]
Nu var det nog så, som Johan redan skrivit…, att det bara var själva motivet vi snackar om INTE formen
Den står jag för =”top secret”
Logga in för att svara.