• hattfan

Medlem
    31 januari, 2010 vid 13:57
    mikhogl;596817 wrote:
    Ingen skeppsvrakshoppning men rätt coolt ändå.

http://surferspath.mpora.com/news/my-toys

Slår ju skeppsvrakshoppningen med hästlängder!

• pepa

Medlem
    31 januari, 2010 vid 14:47

Sluta sitta o leka med nätet när det blåser. Nu fick jag ju jaga efter Hengos kite själv!

• hengo

Medlem
    31 januari, 2010 vid 15:29

haha tack för att du offrade en timma i höjdtagning för min skull 🙂

tur också att norrlänska skoterriddare fräser runt lite här å där, va hade man gjort annars?!

• hengo

Medlem
    31 januari, 2010 vid 15:36

pepä: här har du knäväckskrashen..
    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=j_7Pg17QKrg”]YouTube- badwindrehabkiting[/ame]

vad jag kom att tänka på är att det blåste såpass lite att jag kunde springa ikapp kiten när jag släppte den, ändå hade ”hyffsat” tryck på railen, iallafall tillräckligt. Men de e klart då körde man havoc 14, draghäst nr 1.. de coola med den kiten är att den inte kollapsar fast man typ åker mot den…

• mikhogl

Medlem
    31 januari, 2010 vid 15:37

jo, vem fan kommer ihåg leshen:crazy: helt onödigt!

• hengo

Medlem
    31 januari, 2010 vid 15:45

Men de SKA JU GÅ att springa ikapp kiten, kanske har jag blivit fet?

Men jag hade faktiskt leash idag, men den gick upp

• pepa

Medlem
    31 januari, 2010 vid 20:09

Men det va mycket lössnö idag här o där också, klart det blir jobbigt att springa då. Man fick ju knappt nån fart på brädan ens. Tror det blåste lite mer än vad det kändes som faktiskt. Snygg krasch förresten! Trodde du menade att du dinglade under railen först haha

• wakenils

Medlem
    1 februari, 2010 vid 05:00
    hengo;596836 wrote:
    pepä: här har du knäväckskrashen..
    YouTube- badwindrehabkiting

vad jag kom att tänka på är att det blåste såpass lite att jag kunde springa ikapp kiten när jag släppte den, ändå hade ”hyffsat” tryck på railen, iallafall tillräckligt. Men de e klart då körde man havoc 14, draghäst nr 1.. de coola med den kiten är att den inte kollapsar fast man typ åker mot den…

trodde ni körde med stil o power där uppe i norr

• hengo

Medlem
    1 februari, 2010 vid 13:12

Jo, power har vi väl ungefär sisådär var 10e kitesession.
    iofs tycker jag det är snyggare att göra en nosepress halvpowrad över en 6metersrail istället för att göra en nosepress superpowrad över lika lång railyta. Iaf sjukt mycket svårare.

• mjersen

Medlem
    1 februari, 2010 vid 17:06
    WakeNils;596875 wrote:
    trodde ni körde med stil o power där uppe i norr

säger mr lättvind =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.