Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Grym rulle!
-
Grym rulle!
Publicerad av mikhogl på 31 januari, 2010 vid 13:23Ingen skeppsvrakshoppning men rätt coolt ändå.
mjersen svarade 15 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
mikhogl;596817 wrote:Ingen skeppsvrakshoppning men rätt coolt ändå.
Slår ju skeppsvrakshoppningen med hästlängder!
-
Sluta sitta o leka med nätet när det blåser. Nu fick jag ju jaga efter Hengos kite själv!
-
haha tack för att du offrade en timma i höjdtagning för min skull 🙂
tur också att norrlänska skoterriddare fräser runt lite här å där, va hade man gjort annars?!
-
pepä: här har du knäväckskrashen..
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=j_7Pg17QKrg”]YouTube- badwindrehabkiting[/ame]vad jag kom att tänka på är att det blåste såpass lite att jag kunde springa ikapp kiten när jag släppte den, ändå hade ”hyffsat” tryck på railen, iallafall tillräckligt. Men de e klart då körde man havoc 14, draghäst nr 1.. de coola med den kiten är att den inte kollapsar fast man typ åker mot den…
-
Men de SKA JU GÅ att springa ikapp kiten, kanske har jag blivit fet?
Men jag hade faktiskt leash idag, men den gick upp
-
Men det va mycket lössnö idag här o där också, klart det blir jobbigt att springa då. Man fick ju knappt nån fart på brädan ens. Tror det blåste lite mer än vad det kändes som faktiskt. Snygg krasch förresten! Trodde du menade att du dinglade under railen först haha
-
hengo;596836 wrote:pepä: här har du knäväckskrashen..
YouTube- badwindrehabkitingvad jag kom att tänka på är att det blåste såpass lite att jag kunde springa ikapp kiten när jag släppte den, ändå hade ”hyffsat” tryck på railen, iallafall tillräckligt. Men de e klart då körde man havoc 14, draghäst nr 1.. de coola med den kiten är att den inte kollapsar fast man typ åker mot den…
trodde ni körde med stil o power där uppe i norr
-
Jo, power har vi väl ungefär sisådär var 10e kitesession.
iofs tycker jag det är snyggare att göra en nosepress halvpowrad över en 6metersrail istället för att göra en nosepress superpowrad över lika lång railyta. Iaf sjukt mycket svårare. -
WakeNils;596875 wrote:trodde ni körde med stil o power där uppe i norr
säger mr lättvind =)
Logga in för att svara.