Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen grym surfbuss med stripes *DELETED*

• lajvarn

Medlem
    20 juli, 2004 vid 21:46

stort!

• philippos

Medlem
    21 juli, 2004 vid 06:15

Främsta fördelen måste väl ändå vara att man slipper skatten. Försäkringen lär också vara rätt överkomlig – inte ens en tjuv vill bli sedd i en cp-moppe.

• styret

Medlem
    21 juli, 2004 vid 19:45

cpmoppe är ju hur ballt som helst. en polare hade en vråltrimmad jävel som vi brukade bränna gummimed.

• yrv

Medlem
    21 juli, 2004 vid 20:45

jappjappp det rockar med cp bil ingen som vill köpa ??? eller byta mot en kite bräda

• pjoter

Medlem
    22 juli, 2004 vid 08:04

haha.. min brorsa hade en som gick som en gammal gubbe.. fick fan springa å möta honom å putta upp den för backen hemma.. hahaa.. sen stannade den när den kände för de.. va sådär kul å le.. haha…. cp-moppe.. fan va hårt!
    hade jag haft pengar hade jag köpt den bara för brudmagnetsfaktorn..

• hengo

Medlem
    24 juli, 2004 vid 19:45

JAG VILL! funkar den?går den att trimma?
    har en tablas 118X35!

• yrv

Medlem
    25 juli, 2004 vid 20:59

klart man kan trimma tänkte sätta på 125cc men hade inte tid kanske vill byta har du en bild ???

• philippos

Medlem
    25 juli, 2004 vid 23:22

Cool! Är skärmbreddningen standard? Verkar som det varit rea på doftgranar. Ser man någonting framåt om man sitter bakom dem?

• yrv

Medlem
    26 juli, 2004 vid 14:42

ja rea nja man ser inte så mycket men det lktar gott hehe det säger brudarna jallefall

• niklas82

Medlem
    27 juli, 2004 vid 21:23

freak bärn.. håll flabben

• yrv

Medlem
    27 juli, 2004 vid 22:58

måste ju ha pengar så jag blir bättre än alla på kite om 10 år om jag lever så länga för damerna kommer vara på mig så mycket så jag kommer få massa penis infektioner jag tror någ att du vill köpa den

• kungdenknege

Medlem
    27 juli, 2004 vid 23:02

Hur mkt?

• yrv

Medlem
    28 juli, 2004 vid 10:06

sorry solt för 4000 tysen utan neon ljuset

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen grym surfbuss med stripes *DELETED*

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.