Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Grynings kite i läjet

• Grynings kite i läjet

Posted by robrox on 27 maj, 2009 at 07:54

Här kommer 3 bilder som jag tog efter min surfsession i läjet idag. Har några till men måste jobba nu. Ska oxå beställa ett vattenhus idag så nu blir det snart en fotograf i vattnet.

HAVE FUN

davids replied 15 years, 7 months ago 6 Members · 7 Replies
  • 7 Replies
  • zilversurfarn

Member
    27 maj, 2009 at 08:18

Aahh, fy fan vad gott!
    Sitter som på nålar på jobbet, funderar på att dra iväg efter lunchen.
    Nån som är på?

• sourra

Member
    27 maj, 2009 at 10:57

Ooh, Max Fresh på böljan den blå. En trevlig syn.

• rusiak

Member
    27 maj, 2009 at 11:16

I morse var det både mastigt och mustigt utan stroppar, men gud va sköj det var 🙂

Så det var du som paddlade ute vid piren Robban?!

//M.F

• robrox

Member
    27 maj, 2009 at 12:03

Det var det med min surfguru Cavalli. Det var faktiskt 6:e eller 7:e gången jag var ute i år. Shit det går fint att vågsurfa i Sverige bara brädan är stor nog och om man är uppe tidigt.

Idag beställdes vattenhuset det kommer i slutet av nästa vecka då kan jag behöva lite testapor. Några frivilliga 🙂

• yann

Member
    27 maj, 2009 at 12:22

Ingen testapa men nyfiken på vad du ska fota med för objektiv i vattenhuset?

• robrox

Member
    27 maj, 2009 at 12:45
    Yann;548967 wrote:
    Ingen testapa men nyfiken på vad du ska fota med för objektiv i vattenhuset?

Kommer testa att köra med mitt fasta 50mm f1,8 alt mitt 18-135mm på 18mm och en bländare på 3,5 där

bländare på 50mm får jag testa mig fram på troligen mellan 2,8-4 brukar bli bra då. Men som sagt vi får se.

• davids

Member
    27 maj, 2009 at 22:05

Cropping?

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Grynings kite i läjet

You must be logged in to create new discussions.