Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Gryningssurf Askim Torsdag?
-
Gryningssurf Askim Torsdag?
Publicerad av betbangan på 15 juli, 2009 vid 12:06Nån morgonpigg som har lust att mötas upp vid 5 tiden i Askimsviken?
Måste vara tillbaka på jobb vid kl 9.Kan utlova att det blir ingen trängsel på vattnet, varken andra kitare eller badjävlar:cool2:
/Andreasvirena svarade 15 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Hej,
Det kan bli intressant. Jag är intresserad och försöker att hålla koll på vindgurun för imorgon…Erik
-
jag kommer nog finnas på plats vid den tiden oxå… om jag kommer upp
-
Hur länge tror ni man kommer kunna köra imorn innan det mojjnar av?
Peace
-
Jag kommer att ”jobba hemma” imon och kommer ner vid 9tiden skall bli gött med lite morgonsurf hoppas bara nu inte prognosen sviker. Enligt gurun skall det ju blåsa till 14 iaf men de har ju haft fel förrut.
-
Okey låter ju kul. Kommer vid 7 tiden om jag orkar upp.
Inte en aning vart i askim stranden ligger men kanske inte så svårt att hitta :/ -
Mellan 6 o 7 var vinden som bäst…jag är så nööööjd. Jag är faan bäst!:wink:
-
Fundrer att åka ut i eftermiddag om det är vind, någon som har en aktuell rapport/eller är där?
-
betbangan;559508 wrote:Mellan 6 o 7 var vinden som bäst…jag är så nööööjd. Jag är faan bäst!:wink:
Va har det tatt åt dig, som svensk kan man inte säga ”Jag är faan bäst” Kanske ett gott tecken så du vågar komma och hälsa på i brasseland:wink:. Tredje gången gilt vettu.
Miss ya, vi måst få till lite gemensamma morgonsurf snart, körde i rågelund samma morgon.
Logga in för att svara.