Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing GTO vs CO2??

• GTO vs CO2??

Publicerad av anonym-anvandare på 21 mars, 2003 vid 09:20

Hej alla sköna människor

Jag är på g att tjacka min första skärm och behöver lite råd från er mer erfarna, snälla inga återförsäljar synpunkter.

Väljer mellan GTO´n och CO2´n. Är den nån som kan råda mig lite och kanske ge lite synpunkter? Hur är det med hållbarhet, växer man ut dom på en gång osv osv. Grejorna kostar ju en del så man vill ju kunna ha kiten en tag.

Väger en 67kg, och ska köra runt Uppsala, storlek?

Är det även nån som vet winde ragen på dessa båda?

All info tas tacksamt emot, MÅSTE HA EN KITE TILL DENNA SOMMAR…..

Henke

sirgomez svarade 21 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    21 mars, 2003 vid 09:46

Tjena!
    Jag testade co2 i florida nu i vintras och den kändes bra det är en stabil och bra kite. killen som jag lånade den av är ett fd pro med kite skolor osv (Paul Menta)han lovordade kiten och menade på att den är bra både för medelgoda och upp till pro. kvaliteten ska också vara mkt bra enl Paul. Hans skola använde tidigare wipi men nu har man gått över till Cabrinha pga bättre prestanda och kvalitet enl honom.

• sirgomez

Medlem
    21 mars, 2003 vid 10:17

hej, jag väger samma och körde på 12kvm skärmar sista sommar – om det blåser storm så lånade jag en 10an.men eftersom det blåser inte så mycket i sverige så ska jag prova med en 16kvm skärm och med en mindre brädan.
    det enklaste skulle vara om du testar grejor innan du köper de. du kan säkert fråga en återförsälare om du få provköra en skärm, så vet du direkt om den passar dig, om du gillar skärmen agerande.
    lycka till!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing GTO vs CO2??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.