Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Guadeloupe – riktigt billigt

• superkassen

Medlem
    4 mars, 2009 vid 18:00

finanskris var det,,, tillkommer en “valutajustering”?!? på ca 18% på den resa jag tittade på..

• surfmc

Medlem
    4 mars, 2009 vid 19:30

@superkassen 533445 wrote:

finanskris var det,,, tillkommer en “valutajustering”?!? på ca 18% på den resa jag tittade på..

Var hittade du det?

Jag ser vid bokning
    Bästa Langley gäst.
    Vi vill upplysa er om att priset för resan ni bokat är beräknat på följande valutakurser
    Guadeloupe vintern 2008-2009
    9,43

och att de kan ändra priset om det avviker från den kursen.

Euron står i 11,70 nu så jag antar att det var vad du menade med valutajustering.

• superkassen

Medlem
    4 mars, 2009 vid 19:47

vid de resor med boende (ej enbart flygstol) så tillkommer det valutajustering när man går vidare på boka under ‘prsonuppgifter’.

Ex
    resan 11/3, 2pers, Hotel Fort Royal står det kostar 5400kr/pers = 10800sek.
    På det tillkommer det 3622sek valutajustering samt avbeställskydd, vilket blir 15000sek totalt ca 4000kr mer än ursprungspriset

surfmc;533465 wrote:
    Var hittade du det?

Jag ser vid bokning
    Bästa Langley gäst.
    Vi vill upplysa er om att priset för resan ni bokat är beräknat på följande valutakurser
    Guadeloupe vintern 2008-2009
    9,43

och att de kan ändra priset om det avviker från den kursen.

Euron står i 11,70 nu så jag antar att det var vad du menade med valutajustering.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Guadeloupe – riktigt billigt

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.